בריאות

בעקבות הגשמים הרבים: אזהרה חמורה מרחצה בחופי המרכז

בעקבות ירידת גשמים חזקים היום במרחב גוש דן, הוזרמו אל הים מי נגר מהולים בביוב ממוצאי ניקוז בתל אביב אל הים. על כן משרד הבריאות מזהיר את הציבור מרחצה בחופי המרכז מראשון לציון עד נתניה
מערכת ice | 
חוף מזוהם (צילום freepik)

בעקבות ירידת גשמים חזקה שהייתה ביום במרחב גוש דן במהלך הופעתה של סופת דניאל הוזרמו אל הים מי נגר מהולים בביוב ממוצאי ניקוז בתל אביב אל הים. בעקבות כך מזהיר משרד הבריאות את הציבור כי הרחצה בחופי המרכז מראשון לציון עד נתניה אסורה עד להפסקת הגשם וקבלת תוצאות מי ים תקינות.

כזכור, הבוקר נכנסה לישראל סופת דניאל שהכתה בימים האחרונים ביוון ולוב וגרמה להרס רב והרוגים רבים במדינה הצפון אפריקאית. לאחר מכן התחזקה הסופה ועשתה את דרכה למצרים ושאריותיה נכנסו לישראל. עשרות מילימטרים של גשם ירד במקומות רבים בארץ, בעיקר במרכז הארץ. למרות הגשם הטמפרטורות היום נשארו גבוהות ועמדו באזור ה-30 מעלות ברוב אזורי הארץ.

לאחר הגשמים פרסם היום מבקר המדינה את דוח היערכות המדינה למצבים של שיטפונות והצפות ממנו עולה כי מדינת ישראל רחוקה מלהיות מוכנה לאירועי קיצון שכאלה, בנוסף לכך נטען שקיימים ליקויים חמורים בהתנהלות המדינה בנושא. מבקר המדינה טוען כי ישראל זנחה את ההתמודדות עם הצפות ושיטפונות והשאירו אותה בפני הרשויות המקומיות בלבד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה