בריאות

אחרי מסיבת העיתונאים של יוכבד ליפשיץ: דובר איכילוב בדרך לשימוע

לאחר שמסיבת העיתונאים של החטופה יוכבד ליפשיץ בבית החולים 'איכילוב' עוררה סערה תקשורתית רבה בשל הזנק התדמיתי שגרמו דבריה לישראל, זומן דובר בית החולים 'איכילוב' אבי שושן לשימוע לפני פיטורים
מערכת ice |  1
אבי שושן, דובר איכילוב
לאחר ששוחרה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85  משבי חמאס ובמסיבת העיתונאים בבית החולים 'איכילוב' התבטאה בצורה חיובית על יחס מחבלי חמאס, דבר אשר גרם נזק תדמיתי רב לישראל, זומן דובר 'איכילוב' אבי שושן לשימוע לפני פיטורים. שושן היה מי שיזם וארגן את מסיבת העיתונאים אך מלבדו היו מעורבים בהחלטה גורמים בכירים נוספים ביניהם מנהל בית החולים רוני גמזו.
מנכ"ל משרד הבריאות זימן את גמזו לשיחה אשר מטרתה היא הפקת לקחים בשל אותו אירוע שגרם נזק רב לישראל. לאחר אותה פגישה עם מנכ"ל משרד הבריאות, מסר גמזו לשושן על הוצאתו לחופשה כפויה. דובר בית החולים אבי שושן, עתיד להגיע לשימוע שיתקיים מחרתיים.  
כזכור, ביום ה-17 למלחמת 'חרבות ברזל', שוחררה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85 משבי חמאס לאחר שזו נלקחה כבת ערובה בעת חדירת המחבלים ליישובי העוטף ב-7 באוקטובר. במסיבת העיתונאים שנערכה בבית החולים 'איכילוב', סיפרה ליפשיץ על הרגע בו נחטפה על ידי מחבלי חמאס ועל תנאי כליאתה בשבי ויחס המחבלים אליה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא חושב שהיא עשתה נזק
    טל 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השרים שמברברים עושים נזק
    סגור