בריאות

הכי אמיצים בעולם: מצמרר - ילדים חולי סרטן למען החטופים

עמותת רחשי לב משגרת סרטון בו נראים ילדים חולי סרטן מתגייסים למען הילדים החטופים.  בעוד לילדים המתמודדים עם סרטן יש מי שידאג ויטפל בהם, לילדים הנמצאים בשבי חמאס אף אחד לא דואג. "אין מציאות אכזרית מזו שילדים מוחזקים כבר למעלה מחודש בשבי"
מערכת ice | 
סרטן-אילוסטרציה (צילום unsplash)
עמותת רחשי לב למען ילדים חולי סרטן מצטרפת למאבק משפחות הילדים החטופים. העמותה הפיצה הבוקר (שישי) סרטון ובו היא מציגה את הדמיון הרב שבין ילדים המתמודדים עם סרטן וילדים הנמצאים בשבי חמאס. בעוד לילדים המתמודדים עם סרטן יש מי שידאג ויטפל בהם. לילדים הנמצאים בשבי חמאס אף אחד לא דואג.
שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב מסר: "בשבועות האחרונים, מדד הזוועות ורף הכאב והסבל, הגיעו לרמה מעוותת שמרסקת את הלב. אנחנו ברחשי לב חווים יחד עם ילדים חולי סרטן, שנלחמים על חייהם יום יום במחלקה, את ההזדהות הכואבת והמייסרת עם הילדים החטופים, עם הסבל וההתמודדות המשותפת שלהם, ואומרים בזעזוע - לנו יש לפחות איך להילחם ומי שיהיה כן אתנו".
 
"אין מציאות אכזרית מזו שילדים מוחזקים כבר למעלה מחודש בשבי", אומר גשייד. "הם מוחזקים רחוקים מהבית, מהמשפחה ומההורים שלהם. נחצה פה קו אנושי ומוסרי. חיים של ילדים - הם מחוץ למשחק! הגיע הזמן להחזיר אותם הביתה עכשיו!"
 
ארגון רחשי לב – מרכז תמיכה ארצי לילדים חולי סרטן הוקם בשנת 1989 ומהווה גוף מוביל בקידום, סיוע ותמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. הארגון מטפל מידי שנה בכ-500 ילדים וצעירים חולי סרטן, ללא הבדלי דת, גזע ומין מכל שכבות האוכלוסייה. ההדגשים הינם רפואיים, חברתיים ופסיכולוגיים, מתוך מטרה לשמור על המורל של הילדים, לסייע בהתמודדות עם האתגרים הקשים הכרוכים במחלה ולהקל על הסבל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה