ויראלי

רוני דלומי משתפת אחרי הלידה: "הבטן מתכווצת, כאבים"

רוני דלומי משתפת תמונה של בתה הבכורה לראשונה מאז שילדה: "עשרה ימים של דני. עשרה צעדים ראשונים. לידה והורמונים וחיתולים ומקלחות והנקה וסטריליזציה ורחם מתכווץ וקצת כאבים ואוקסיטוצין ואהבה חדשה גדולה גדולה"
מערכת ice | 
רוני דלומי ובתה (צילום אינסטגרם ronidaloomi@)
רוני דלומי, אחת הזמרות האהובות בישראל, ילדה לפני עשרה ימים את בתה הבכורה, דני אביגיל ויסמן, אחרי שחשפה את שמה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות. היום (רביעי) דלומי התייחסה לימים שלאחר הלידה הראשונה והמרגשת שעברה, עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
בפוסט שהעלתה רוני דלומי, אליו צירפה תמונה שלה מחובקת עם בתה הבכורה, היא כתבה תחילה: "עשרה ימים של דני. עשרה צעדים ראשונים. לידה והורמונים וחיתולים ומקלחות והנקה וסטריליזציה ורחם מתכווץ וקצת כאבים ואוקסיטוצין ואהבה חדשה גדולה גדולה".
 
דלומי הוסיפה: "כבר חזרנו הביתה ומתחילים לנסות לייצר שיגרה אבל בין לבין אני ממש שמחה שהיינו במלונית של תל השומר שייצרה לנו מעין מדרגה בין ההיי של הלידה והחיים האמיתיים. עם אוכל מושלם (שאפשר סוף סוף לאכול!) וצוות רפואי זמין כל הזמן לדאגות של הורים טריים ושאלות כמו - אפשר לצלם אתכם מקלחים אותה? כי מי יודע איך מקלחים גור? וחדר מפנק כשעדין לא צריך לדאוג לכביסות וכלים וסדר ובעיקר הרבה עיינים טובות ומחבקות ותומכות. תודה רבה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה