קצרצרים

הלפרין תעופה: רשת האופטיקה יצאה בקמפיין על קו ארקיע לאילת

רשת אופטיקה הלפרין יצאה במהלך פרסום עבור סניפיה באילת באמצעות חטיבת SHOW ROAD של חברת שילוט החוצות כנען מדיה. הקמפיין בהשקעה של כחצי מיליון שקל התרכז במיתוג קו ארקיע מתל אביב לאילת. המעטפת הפרסומית כוללת שטחי פרסום נרחבים על גבי כל תאי האחסון של המזוודות, מגשים, גבי מושב, כניסות, מחיצות, חלונות ועוד, ומלווה את הלקוחות החל מהעלייה למטוס, בזמן הטיסה וביציאה.

משה בנימין | 
יעקב הלפרין (צילום יח"צ/ צילום מסך)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה