קצרצרים

גרסה מחודשת בישראל למותג 'ניו יורק טיימס' בשת"פ עם 'הארץ'

המהדורה הבינ"ל של הניו יורק טיימס (לשעבר 'הראלד טריביון') משנה את פניה ותופץ מעתה בישראל בגרסה מחודשת תחת המותג 'ניו יורק טיימס'. המהדורה החדשה הנמכרת עם 'הארץ' באנגלית, עוצבה מחדש וכוללת סיקור בינ"ל נרחב עם התמקדות גדולה בניתוחים, פרשנויות, תחקירים ועוד. 

אלכסנדר כץ | 
ניו יורק טיימס (צילום לוגו)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה