חדשות

אם שותים - נוהגים: נוה פארמה בקמפיין לתוסף התזונה להפגת הנגאובר

חברת התרופות נוה פארמה יצאה בקמפיין לתוסף התזונה (בפיתוח ישראלי) "דרינק אובר" להפגת תופעת ה"הנגאובר". סיסמת הקמפיין לוקחת את המשפט הידוע "אם שותים - לא נוהגים" ועושה לו טייק אוף: "אם שותים - נוהגים לקחת דרינק אובר". מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום חברון זלצמן. 
 
משה בנימין | 
דרינק אובר (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה