קצרצרים

מעתה: פרסומות יחויבו לכלול כתובויות לכבדי שמיעה

אלכסנדר כץ | 
ח"כ עיסאוי פריג' (צילום יח"צ)
הכנסת אישרה אמש (יום ב') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) המחייבת הוספת כתוביות לחרשים לכל הפרסומות ותשדירי השירות בטלוויזיה. ההצעה שהוכנה בשיתוף עם 'בקול' - ארגון כבדי השמיעה והמתחרשים, תיכנס לתוקף בעוד 120 יום ותכלול רק פרסומות חדשות שיעלו לשידור מאותו יום ואילך. ח"כ פריג': "שוויון הוא גם הזכות להיחשף לפרסום, כשזכותו של כל אזרח באשר הוא לצפות, לראות ולהחליט מה טוב לו ומה לא. אבל הצעת החוק לא רק תסייע לאוכלוסיית כבדי השמיעה, אלא גם תפתח בפני החברות המפרסמות קהל צרכנים גדול של כ-800 אלף איש שעד כה הודר מהפרסומות בטלוויזיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה