חדשות
קמפיין "השבץ המוחי" של עמותת נאמן זכה במקום ה-1 בתחרות עולמית
קמפיין להעלאת מודעות לשבץ מוחי של עמותת נאמן ומשרד הבריאות (לפמ) זכה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה מטעם ה-WSO, ארגון השבץ העולמי. הקמפיין גבר על עשרות ארגוני חולים מכל רחבי העולם שהשתתפו בתחרות במטרה להעלות את המודעות לתסמיני השבץ המוחי ופנייה לקבלת טיפול מהיר ומציל חיים. פנינה רוזנצוייג מנכ"לית העמותה: "העלנו את חשיבות מניעת השבץ המוחי ואת ציבור החולים על סדר היום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קרדיטנורית 03/2017/26הגב לתגובה זו0 0מקובל לפחות במדיה הזאת לתת קרדיט למי שעשה ויצרסגור