חדשות

קמפיין "השבץ המוחי" של עמותת נאמן זכה במקום ה-1 בתחרות עולמית

משה בנימין |  1
עמותת נאמן (צילום יח"צ)
קמפיין להעלאת מודעות לשבץ מוחי של עמותת נאמן ומשרד הבריאות (לפמ) זכה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה מטעם ה-WSO, ארגון השבץ העולמי. הקמפיין גבר על עשרות ארגוני חולים מכל רחבי העולם שהשתתפו בתחרות במטרה להעלות את המודעות לתסמיני השבץ המוחי ופנייה לקבלת טיפול מהיר ומציל חיים. פנינה רוזנצוייג מנכ"לית העמותה: "העלנו את חשיבות מניעת השבץ המוחי ואת ציבור החולים על סדר היום".
תגיות עמותת נאמן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרדיט
    נורית 03/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקובל לפחות במדיה הזאת לתת קרדיט למי שעשה ויצר
    סגור