חדשות

קמפיין חדש ל-ZEISS מותג העדשות הגרמני, באמצעות FOUR

משה בנימין |  1
zeiss (צילום יח"צ)
מותג העדשות הגרמני ZEISS עולה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום FOUR תחת הסלוגן "כל אחד והצייס שלו". אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל: "מדהים לראות איך חברת צייס הגרמנית, החוגגת השנה 200 שנה להולדת מייסדה, עדיין פורצת דרך ומובילה את עולם האופטיקה עם טכנולוגיה חדשנית ופתרונות חדשים לצרכים החדשים של ציבור מרכיבי המשקפיים".
תגיות ZEISS
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין ספק שמדובר בידיעה רחבה ומעניינת (ל"ת)
    פינס 06/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור