חדשות

יש מפקד גל"צ חדש: שמעון אלקבץ החליף את ירון דקל

אלכסנדר כץ | 
שמעון אלקבץ וירון דקל (צילום יעקב צים)
שמעון אלקבץ נכנס היום לתפקידו כמפקד גלי צה"ל ה-15 במספר. אלקבץ החליף בתפקיד את ירון דקל שסיים את כהונתו לאחר 5.5 שנים בתפקיד. אלקבץ נבחר לתפקיד על ידי ועדת איתור ואישורו של שר הביטחון אביגדור ליברמן לפני כחודשיים.
בטקס שנערך במבנה התחנה ביפו, בנוכחות רמ"ט אכ"א תא"ל מירב קירשנר, עובדי וחיילי התחנה ובני משפחתו של אלקבץ, אמר המפקד הנכנס: "היום אני סוגר מעגל. לאחר ששימשתי ככתב גל"צ בדרום וכעורך יומני הבוקר. גל"צ תחזור להיות גלי צה"ל - הבית של החיילים. אתן דגש גדול לעשיית החיילים בקדמת הבמה. אנחנו נעלה על ב' ונעשיר את התכנים הצבאיים והחברתיים, את השירה העברית, הספרות והמורשת היהודית. הדיגיטל יהפוך לחטיבת תוכן כמו החדשות והתכניות, כך גם הדסק הצבאי- בטחוני".
ירון דקל נפרד מהתחנה ואמר: "חיילי התחנה, אני יודע כמה קשה אתם עובדים וכמה אתם מסורים. ב-5.5 השנים האחרונות הוספנו תכניות, יזמנו עוד ועוד מבצעי שידור, הלכנו לעתים עד הקצה, בלי תוספת כח אדם. להיפך - צה"ל מתקצץ, וגלי צה"ל - כחלק מהצבא - נתבעת לקצץ גם היא. אז גם קיצצנו וגם התפתחנו והשתדרגנו. נס כבר אמרתי. נס בזכותכם. היום אני נפרד בסיפוק גדול. למרות הסערות שתקפו את התקשורת הישראלית, ואת גל"צ בפרט, נותרנו עוגן של יציבות במים סוערים. מגדלור של שידור ציבורי איכותי ולא מתפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה