קצרצרים

רוצים קקי מחייך? האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין חדש

משה בנימין | 
צילום יח"צ
האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין חדש באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. הקמפיין עולה לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן המעי הגס בכיכובו של "קקי מחייך" - האימוג'י המוכר מהשימוש יומיומי בוואטסאפ. את הקמפיין מוביל הסלוגן: רוצים שגם הקקי שלכם יחייך? 
 
קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום - גיתם BBDO, מנכ"ל: עדו הרטוב, מנהל קריאייטיב ראשי: דני יעקובוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב: שרון תאלס רפאל, קריאייטיב: מיכל פרי וסיון הברי, סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב, מנהלת לקוחות: אודליה שטרן, תקציבאית: עדי צור, סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן, מפיק: ערן הראל, סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא ויינגסט, טראפיק קריאיטיב: דנה באומן, מנהלת סטודיו אוף ליין: מירב פלד, סטודיו אוף ליין: לובה סימוקוב, תום האן, מיכל ידגר, איילת ליבנה ולירן רבני גלבוע, מנהל מחלקת דיגיטל: עידן ג'רבי, מנהל סטודיו דיגיטל: אלמוג מוסקוביץ, סטודיו דיגיטל: אנה פוליוסוק, מדיה: טל לוכביצקי, כפיר טיטלבאום, יסמין סומך ודויד קיאק, עריכת סאונד: סאונדהאוס, בית פוסט: גוטמן, קריינית: ספי ינקו, זמר קקי: איתמר שטורם. לקוח - האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה - מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל - זיו דוכן, דוברת - נאוה עינבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה