חדשות

'אטומי' מינתה את גיל בן חורין למנהל טכנולוגיות ראשי

גיל בן חורין (צילום יח"צ)
חברת הפרסום והשיווק הדיגיטלי אטומי מינתה את גיל בן חורין למנהל טכנולוגיות ראשי. לבן חורין ניסיון של יותר מ-20 שנה בפיתוח והתאמת טכנולוגיות דאטה ו-Marketing Automation בתעשיית ההיי-טק.
אטומי שהוקמה ב-2012 ומנוהלת על ידי שני מייסדיה, אריאל בורטניק וגלעד נחום, מנהלת את כלל פעילות השיווק והפרסום הדיגיטלי עבור לקוחותיה ביניהם: סלקום, הפניקס, אקסלנס, טויוטה, רב בריח, iintoo, הדסה אופטימל, אשת תיירות, לקסוס ועוד. החברה ממוקמת בת"א ומעסיקה 25 עובדים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה