חדשות

פרס על שם אילן רועה לכתב כאן חדשות, רועי ינובסקי

משה בנימין |  1
רועי ינובסקי (צילום יח"צ כאן)
כתב תחום המשטרה הארצי של כאן חדשות, רועי ינובסקי, יקבל השנה את הפרס על שמו של אילן רועה, כתב קול ישראל, שנהרג בעת מילוי תפקידו העיתונאי ב-1999 בדרום-לבנון. 'כאן' למעשה ממשיך את המסורת של רשות השידור שהחלה בחלוקת פרס על שמו של רועה. 
בנימוקי הבחירה בינובסקי, מציינים בכאן כי הוא "הגיע להישגים עיתונאים רבים בשנה האחרונה, וזאת מול יריבים מנוסים וותיקים ממנו בגופי תקשורת אחרים". עוד נאמר עליו, כי "התבלט בהיותו כתב חרוץ, אמין, מדויק, יסודי ורהוט, שעובד יומם ולילה. מעבר למקצועיותו הראויה להערכה; מגלה מחויבות לקידום האיכות והמצוינות בעבודתו, בעל מערכת יחסים טובה מאוד עם אנשי החטיבה וכן יכולת גבוהה לעבודת צוות".
אילן רועה היה שנים רבות כתב הצפון ברשת ב' של קול ישראל, עד שנהרג במילוי תפקידו. ב-28.2.99 רכב שבו נסע עם צוות בראשות מפקד יחידת קישור ללבנון, תת-אלוף ארז גרשטיין, עלה על מטען צד בדרום-לבנון, הם ושני אנשי צוות נוספים נהרגו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואיפה הבר מוחטא עף גם מהסיפור הזה? לא להאמין
    רמי 12/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתם אתמול את מופע הבלהות שלו בבית סוקולוב. התנהגות פרימיטיבית. להניח יד על פניו של אדם שמדבר... אחזה עליבות איזה פרימטיביות. זה הנציג של העיתונאים? בעצם את מי הוא מייצג חוץ מעצמו? בדיחה
    סגור