קצרצרים

רבי אינטראקטיב פיתחה אפליקציה לחובבי אירוויזיון בה ידרגו וינחשו את התוצאות

כתבי אייס |  1
אירוויזיון (צילום יחסי ציבור)
לאחר שאימץ בחודש שעבר את המשחק "דוז או בוז" של כאן, בו נחשפו שירי האירוויזיון בפעם הראשונה מבלי לדעת איזו מדינה הם מייצגים, איגוד השידור האירופי מאמץ מוצר נוסף של התאגיד, המדמה תחרות בין כלל חובבי האירוויזיון ומאפשר לכל אחד להרכיב את הרשימה שלו ולחזות את התוצאות, בסיום האירוע יוכרזו מומחי האירוויזיון מכל אירופה.
את שני המוצרים הקימה סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שהייתה גם מי שפיתחה את האפליקציה של הכוכב הבא לאירוויזיון דרכה הצופים בבית הצביעו. הפלטפורמה תושק באתר הרשמי של האירוויזיון ותאפשר לקהל לבחור 10 שירים מתוך 41 שירי האירוויזיון ולמקם אותם על פי המקומות שהם חושבים שאליהם יגיעו בתוצאות הסופיות בתחרות. המשתמש יכול לשנות את הרשימה שלו לאורך הדרך ולשתף עם החברים סרטון שמונפק מהפלטפורמה עם תקציר הבחירות שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם עושים רק דברים של הטלוויזיה לא מבינה מה הקטע (ל"ת)
    נוגה אביב 17/04/2019 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור