קצרצרים

לרגל הטיסות הישירות - אל על מעלה קמפיין חוצות בסן פרנסיסקו

משה בנימין | 
אל על קמפיין חוצות בסן פרנסיסקו (צילום יחסי ציבור)
לרגל השקת הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו, חברת התעופה אל על מעלה קמפיין שילוט חוצות בעברית, במספר מוקדים במפרץ סן פרנסיסקו. בקמפיין המיוחד, באמצעות מקאן תל אביב, ישתתפו 3 ישראלים שלהם בני משפחה המתגוררים בסן פרנסיסקו: נועה פלד חיילת בודדה בת 19 שהוריה גרים בעיר, דבי שטרית בת 24 שאחותה גרה בסיליקון ואלי וד"ר שוקי גושן, בן 69 שבתו ומשפחתה מתגוררים בסן פרנסיסקו. בנוסף, הקמפיין כולל סרט המתעד את המפגש של המשתתפים בקמפיין עם בני משפחתם בסן פרנסיסקו.
עדי הנגבי, מנהלת מטה השיווק באל על: "הקמפיין נולד לרגל השקת הטיסות של אל על ומתוך התובנה שבסן פרנסיסקו חיים יותר מ-100,000 ישראלים וכי יש מאות אלפי בני משפחה בארץ שמתגעגעים אליהם. לכן החלטנו לפנות לישראלים המתגוררים בסן פרנסיסקו בשפת האם שלהם, עברית". 











תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה