קצרצרים

אתר GLAMZ ישקיע 3.5 מיליון שקל בקמפיין: צפו

אלכסנדר כץ |  1
קמפיין GLAMZ (צילום מסך)
אתר הביוטי הראשון מסוגו בישראל GLAMZ יוצא בקמפיין פרסום במרכזו צעירה שאינה מרוצה מהתספורת שעשה לה מעצב השיער, חוזרת אליו כועסת ולא לבד - בליווי פטיש עמו היא מנפצת את זגוגית המספרה. לאחר השוק, מבינים שהיא רק דמיינה את התרחיש, מבקשת ממנו לתקן את התספורת ויוצאת כשידה וגם ידו – על העליונה. GLAMZ שהוקם בחודש יוני 2019, מכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים: עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד.
הקמפיין באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים קשת 12 ורשת 13, וברדיו eco99fm, רדיו 103FM, רדיו דרום, רדיוס ורדיו חיפה. במהלך הושקעו כ-3.5 מיליון שקלים.

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שמה של השחקנית עם הפטיש? (ל"ת)
    אני רק שאלה 03/11/2019 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור