קצרצרים

קמפיין מיוחד לקראת יום האיידס העולמי שיצוין בשבוע הבא

כתבי אייס |  1
קמפיין של הוועד למלחמה באיידס (צילום יובל וייצן)
הוועד למלחמה באיידס יצא בקמפיין מיוחד תחת הכותרת "אנדידקטבל - פשוט, אי אפשר להדביק" בשלטי חוצות בתל אביב והרצליה, במטרה להעביר את המסר כי המהפכה הרפואית בנושא HIV כבר בישראל: היום אנשים שחיים עם HIV ומטופלים באופן רפואי קבוע ומיטבי, הם במצב של אנדידקטבל, כלומר לא מדבקים יותר וזוכים לחיים בריאים ושלמים. הטיפול התרופתי שיש היום מוביל למצב בו הנגיף בלתי ניתן לאיתור בגוף. כך גם הסיכוי להדבקות שואף לאפס, אפילו ביחסי מין ללא אמצעי מניעה.
את הקמפיין הגה והפיק משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מיכאלי מוליאן וקרן פרידמן. השלטים נתרמו על-ידי חברות נור ומקסימדיה והבאנרים נתרמו על-ידי ynet, מעריב, mako ואתר אטרף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין יפה וחכם אבל קצת מנותק מהמציאות
    זאתי 27/11/2019 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד האנשים שחיים את המלחמה באיידס יום יום כבר הגיעו לשלב של להסביר מה זה אנדיטקטבל, רוב האנשים בארץ עוד לא הבינו שיש הבדל בין HIV לאיידס, שאפשר לחיות היום עם הוירוס חיים טובים וארוכים, ששנות התשעים כבר מאחורינו בקיצור... זה קצת להתעסק בחומר למתקדמים עוד לפני שיש בסיס נורמלי, וזה צריך להיות הקמפיין האמיתי והגדול והמקיף בכל הארץ ובכל הגילאים
    סגור