חדשות

חצי שנה אחרי שעזב את חדשות 13: לגולן יוכפז יש מיזם חדש

המיזם בשיתוף אולפני הרצליה יכלול הקמת בית הפקה חדש לתכנים עיתונאיים ודוקומנטרים, ויפנה לגופי שידור בישראל ומעבר לים 
אייס |  1
גולן יוכפז (צילום עדי אורני)
העיתונאי ואיש החדשות גולן יוכפז ישתף פעולה עם אולפני הרצליה במיזם תוכן משותף, כחצי שנה לאחר שעזב את חדשות 13. המיזם יכלול בית הפקה חדש שיהיה אמון על פיתוח תכנים הכוללים תחקירים עיתונאיים, תכנים דוקומנטריים, דוקו-דרמות ואקטואליה עבור פלטפורמות שונות ויוצע לגופי שידור בישראל ובעולם. יוכפז יעמוד בראש המיזם לצד מנכ"לי אולפני הרצליה יואב פרץ ואפרת דרור. בית ההפקה החדש יפעל מתוך מתחם "אולפני הרצליה", ובימים אלה מגייס יוצרים וצוות.
יוכפז (45) שהיה מנכ"ל חדשות 10 (ולאחר האיחוד בין הערוצים מנכ"ל חדשות 13) משך כ-6.5 שנים, עזב את תפקידו בחדשות 13 במאי האחרון בטונים צורמים. מי שהחליף אותו בתפקיד הוא ישראל טויטו.
יוכפז נהנה מהערכה רבה בשוק התקשורת, אולם יש לציין כי מהדורת החדשות של רשת 13 (ולפני כן ערוץ 10) התקשתה לצמצם פערים מהמתחרה הגדולה שלה – החדשות 12 (ובעבר – חדשות 2). פער זה עמד בעוכריו של יוכפז והוביל לסיום עבודתו שם. 
"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם גולן, איש תוכן מהמעולים שיש. שיתוף הפעולה הוא חלק משורת מהלכים עסקיים להרחבת פעילות התוכן של "אולפני הרצליה" בארץ ובעולם", אמר יואב פרץ. בכך מתכוון פרץ לחטיבת התוכן הנרחבת של אולפני הרצליה, המתמקדת לרוב בתוכן מתוסרט למגוון ערוצים, אשר אמונה על סדרות דרמה ודרמות קומיות מצליחות. אחת המובילות בהן, לאחרונה, היא הסדרה תאג"ד 2 שגרסתה האמריקנית עתידה לעלות לשידור בארה"ב בחודש ינואר.
"שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם אולפני הרצליה ועם אפרת ויואב", אמר יוכפז. "המיזם החדש יאפשר לעשות כמעט כל מה שאפשר לחלום עליו בתחומי התחקיר, התיעוד, האקטואליה ואפילו הדרמה, בעידן שבו השוק כולו עומד בפני אתגרים משמעותיים, אבל גם מציג הזדמנויות שכמותן לא היו מעולם לחברות תוכן וליוצרים ישראלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש שהבאת להרוס את מהדורת 13 (ל"ת)
    קח את ליאור לנדברג 12/2019/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור