חדשות

יואב צור מונה לדובר איגוד דוברי הרשויות המקומיות

אחרי שנים בעיתון "מעריב" ובכלי תקשורת נוספים, יואב צור ידברר מעתה את ארגון העל של דוברי הרשויות המקומיות. "מודה על הכבוד הגדול"
אייס |  6
יואב צור (צילום יחצ)
הדובר של הדוברים: יואב צור מונה לדובר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל – כך מסר היום (א') יו"ר הארגון ודובר עיריית באר שבע, אמנון יוסף. צור כיהן כעורך ראשי לשעבר בעיתון "מעריב", ניהל את קמפיין הבחירות של הליכוד בבחירות 2015, הירצה בחוג לתקשורת במרכז הבין תחומי בהרצליה במשך שמונה שנים וכיהן בשלל תפקידים בכירים בעולם התקשורת. כיום יש לצור משרד עצמאי לאסטרטגיה תקשורתית ויחסי ציבור, עם מגוון לקוחות מהתחום הפרטי והציבורי.
"אני מכיר את צור למעלה מ-30 שנה ותמיד שיתפנו פעולה בתפקידינו השונים. אין לי ספק שמינויו יוסיף עוד כוח לארגון שצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות, ואני מאחל לו הצלחה מכל הלב", אמר היום יוסף.  צור עצמו מסר כי "אני מודה לחברי הטוב אמנון יוסף על המינוי ועל הכבוד הגדול".
איגוד דברי הרשויות המקומיות הוקם ב-1995 ונועד להשביח את עבודתם של הדוברים ולשפר את תנאי העסקתם. כיום הוא מונה כ-200 דוברות ודוברים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוא לא מנהל מקצועי אצל גל בייסברג? שיהיה בהצלה! (ל"ת)
    יעל 02/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא מנהל מקצועי באחת מחברות הבת של קונגלומרט בייסברג (ל"ת)
    יערה 02/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה זה האיגוד הזה? אולי מספיק עם הניסיון העלוב? (ל"ת)
    אורן 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאחל לו הצלחה ומפרגן - הנסיון והכשרון יותר חשובים מהגיל
    דוד 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לו בהצלחה, ומפרגן לו איך העולם השתנה . נזכר איך לפני 20 שנה, הייתי בן שלושים ומשהו, כתב בעיתון יומי. הייתי במילואים ומהמשרד של יואב במעריב התקשרו להזמין לפגישה - התפנתה משרה בעריכת אחד המקומונים של מעריב שיואב היה אחראי עליהם. נכנסתי למשרדו , מדים, מאובק מהשטח. יואב נתן מבט אחד בשיער שלי שהתחיל אז לאסוף קצת גווני שיבה מוקדמת ואמר - סורי, הרזומה שלך מרשים אבל אתה כבר זקן מידי לערוך מקומון. הסתובבתי ויצאתי...איזה מזל יש ליואב שכיום אייג'יזם היא מילה קשה ובגיל 60 פלוס אין בעיה לקבל משרה אם אתה מוכשר, מלא אנרגיה, עשיר בנסיון ולאף אחד לא אכפת שיש לך הרבה שיער שיבה, הרבה קרחת ומשקפיי ראיה עבים (לפי התמונה המצורפת)
    סגור
  • 1.
    אדם ישר דרך, ענוה וצניעות הן חלק מקסמו, חד ומבין תקשורת
    עמדה 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה יואב עופר
    סגור
  • מוכשר
    רענן בר טל 01/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים של ניסיון עם אטיטיוד נכון בתקשורת ומול אנשים בהצלחה רבה !
    סגור