קצרצרים

עיגול לטובה יוצאת בקמפיין ראשון - על גבי מונית שירות

העמותה המאפשרת לעגל עסקות בכרטיס האשראי עבור תרומה לעמותות שונות חברה ל"אצטרובל מדיה" לשיתוף פעולה על גבי קווי השירות במרכזי הערים
אייס |  2
עיגול לטובה (צילום ברק פכטר)
עיגול לטובה, עמותה ללא מטרת רווח, יוצאת בקמפיין ראשון על גבי מוניות שירות. העמותה מאפשרת לעגל עסקות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב, והאגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות שונות לפי בחירה, מתוך רשימת העמותות שחברות בארגון.
שיתוף הפעולה נעשה פרו בונו מטעם חברת הפרסום "אצטרובל מדיה", שנחשבת לאחת המובילות בתחום פתרונות מדיה בתנועה. החברה היא בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום בקווי השירות במרכזי הערים ובצירים מרכזיים בכל הארץ.
"אנחנו רואים בתרומה לקהילה ערך בלתי נפרד מההצלחה שלנו ואנחנו שמחים לקחת חלק חשוב בקידום של עיגול לטובה. מדובר בעמותה שנגישה לכולם ומאפשרת לכל אדם בישראל להצטרף למעגל הנתינה בפעולה פשוטה", אמר אורן שאער, מנכ"ל אצטרובל מדיה.
את הקמפיין יצר ועיצב משרד הקריאייטיב "החממה 361" שמלווה את עמותת עיגול לטובה החל מ-2019 במסגרת תרומה חברתית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    אסף 05/02/2020 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה מאוד מטרה מבורכת אצטרובל מדיה שחקתם אותה
    סגור
  • 1.
    מהמם! אחלה עמותה (ל"ת)
    שרית 05/02/2020 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור