חדשות

עופרי גופר מונה למנהל תחנות המוסיקה בכאן

כאן מרעננים את השורות: מי ששימש בעבר כעורך מוזיקלי בגלי צה״ל, בגלגלצ ובאקס פקטור נבחר לעמוד בתפקיד מנהל תחנות המוסיקה בכאן. נדב נוימן מונה לתפקיד עורך בכיר בכאן תרבות

אייס |  3
עופרי גופר (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של עופרי גופר)
מינויים חדשים בכאן: עופרי גופר מונה לתפקיד מנהל תחנות המוסיקה בכאן לאחר שבדצמבר האחרון פרש מהתפקיד אביעד רוזנבוים, ונדב נוימן מונה לתפקיד עורך בכיר בכאן תרבות. 
גופר (35) החל את דרכו כעורך מוזיקלי בגלי צה״ל ובגלגלצ. עם תום השירות הצבאי שימש כעורך ברדיו תל אביב, כעורך מוזיקלי ראשי ברדיו 99 ובהמשך כעורך מוזיקלי ראשי בערוץ 24. בנוסף שימש כיועץ המוזיקלי הראשי בתוכנית 'אקס פקטור' ברשת.
"תחנות המוזיקה האיכותיות של כאן - כאן 88, כאן גימל וכאן קול המוסיקה - נמצאות בעליה מתמדת בשנים האחרונות ושוברות שיאי חשיפה. אני מאמין שעופרי גופר הוא האיש הנכון לקחת את התחנות אל העשור הבא ויחד עם הצוות המעולה של עורכי ומגישי התחנות, להתאימן אל דפוסי ההאזנה המשתנים והמתחדשים" אמר סמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי, לי-אור אברבך.
נוימן (32), אשר מונה לעורך בכיר בכאן תרבות, שימש בתפקידו האחרון כמשנה לעורך הראשי של טיים אאוט תל אביב, ולפני כן היה עורך התרבות בעיתון. בעבר שימש עורך משנה במהדורה המרכזית ובחדשות הלילה של חדשות 12 וכן כעורך בעיתון "גלובס".
"כאן תרבות, היא פנינה שיכולה להתקיים רק בשידור הציבור והיא מקום ייחודי של רוח, ידע ואיכות בתוך רעש תקשורתי של חדשות מתגלגלות. נדב נוימן הוא האדם הנכון להשתלב ולהוביל תחנה זאת", אמר אברבך והוסיף: "בהצלחה לשניהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התאגיד הרס את כל תחנות הרדיו של קול ישראל
    ניר 04/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביאים כל מיני אפסים בגלגלצ שלא מבינים כלום רק תבדקו איזה אושר של הפקות ותוכניות היו בימי רשות השידור זל
    סגור
  • 2.
    נדב נוימן מינוי מעולה
    אורי 02/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עוד יגיע רחוק בתאגיד
    סגור
  • 1.
    אברבך הבינוני כל כך
    אריאל 02/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלי הרדיו חסרי חוט שידרה כך היה גם אלקבץ קטנים ושאפתנים בטירוף חחחחחח
    סגור