חדשות

דןדן מטיוק עוזב את אקו 99FM לטובת הקמת סוכנות קריאייטיב

נמשכים השינויים בתחנה. אחרי החלפת המנכ"לית חגית קמין באביעד רוזנבוים, גם סמנכ"ל הדיגיטל והתוכן של התחנה הודיע על עזיבה. 99 מובילה את התחנות האזוריות מבחינת נתוני האזנה, אך רשמה ירידה ב-2019

אייס | 
דןדן מטיוק (צילום דניאל שריף)
דןדן מטיוק, סמנכ"ל הדיגיטל והתוכן של אקו 99 עוזב את התחנה לאחר שנתיים וחצי בתפקיד. מטיוק עוזב את התחנה לטובת הקמת סוכנות קריאייטיב בשיתוף עם חברת הפיתוח והעיצוב Moveo Group. הסוכנות תתמקד באקוסיסטם של הסטארטאפים בארץ ובחו"ל.
במסגרת התפקיד שמילא, הוביל מטיוק את פעילות הדיגיטל של התחנה. הוא הובא לתחנה על ידי המנכ"לית הקודמת חגית קמין, ולא מן הנמנע שעזיבתה ומינויו של אביעד רוזנבוים, לשעבר מנהל תחנות המוזיקה בתאגיד השידורים הציבורי, היווה טריגר נוסף להחלטתו להמשיך הלאה.
"שמחתי להיות חלק מצוות פנומנלי ולהוביל את שירות הסטרימינג eco99music מול הענקיות הבינלאומיות אפל מיוזיק וספוטיפיי", מסר מטיוק, "אני שמח עוד יותר להקים בשיתוף עם חברת הפיתוח הטובה בישראל יחידת קריאייטיב עילית וייעודית לעולם ההייטק".
אקו 99, שבבעלות אלי עזור, היא תחנת הרדיו האזורית המובילה מבחינת נתוני ההאזנה, כפי שפורסמו בסקר הטי.ג'י.איי האחרון בסוף ינואר 2020. היא השיגה 9.4% האזנה במהלך 2019, כשרק תחנה אחרת של עזור – 103FM – מתקרבת אליה.
עם זאת, מדובר בשנה שבה נרשמה ירידה בהאזנה לתחנה, אחרי שב-2018 עמד אחוז ההאזנה אליה על 10.2.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה