קצרצרים

סלאם שרקייה מונה לסמנכ"ל שיווק ב"גלובס"

בעברו מנהל שיווק קהלים בקוקה קולה ישראל, ביצע מגוון תפקידים בחטיבת השיווק של פרטנר תחת המותג אורנג', שימש כיועץ לשר וחבר הכנסת לשעבר עמי איילון וכיהן כמזכ"ל ארגון הסטודנטים הארצי 
מערכת אייס |  2
סלאם שרקייה (צילום איאד בולבול)
סלאם שרקייה מצטרף להנהלת "גלובס" בתפקיד סמנכ"ל שיווק. התפקיד לא אויש בפועל מאז הוחלפה הבעלות בגלובס לפני כשנתיים וחצי והעיתון נרכש על ידי המו"לית אלונה בר און ובעלת השליטה ענת אגמון. 
סלאם מגיע לגלובס מקוקה קולה ישראל שם שימש במספר תפקידים בכירים, בהם מנהל שיווק קהלים. במסגרת תפקידו הוביל סלאם בין היתר את ההשקה האסטרטגית של מותג האנרגיה "מונסטר" בישראל. 
בעבר עבד סלאם במגוון תפקידים בחטיבת השיווק ומנועי הצמיחה של פרטנר בתקופה בה פעלה תחת המותג אורנג', ובין היתר ניהל את הפעילות העסקית של 012 מובייל, שימש כיועץ לשר וחבר הכנסת לשעבר עמי איילון, וכמזכ"ל ארגון הסטודנטים הארצי בישראל. 
בנוסף, סלאם מכהן כיו״ר הוועד המנהל בהתנדבות של עמותת אמאנינא, ארגון הגג להתנדבות באוכלוסייה הערבית, המפעילה כ-1,500 מתנדבים במגוון פרויקטים של חלוקת מזון, חינוך פיננסי למשפחות, ליווי ילדים חולי סרטן ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם מצמצמים, גלובס מרחיבים
    אלון 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהלות הזויה של גלובס. עוד משכורת שיהיה קשה לממן. ממש לא ברור.
    סגור
  • החגיגה תיגמר בקרוב
    חמודי 04/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכט יסגור את הברז ואולי גם את העיתון
    סגור