חדשות

קרן טרנר אייל מונתה למנכ"לית משרד האוצר ע"י ישראל כ"ץ

השר הנכנס הודיע כי החליט למנות לתפקיד את טרנר-אייל, שכיהנה תחתיו כמנכ"לית בתקופתו במשרד התחבורה. זו צפויה לקצר את חופשת הלידה בה היא נמצאת עקב בקשתו של שי באב"ד לסיים את תפקידו עד תחילת יוני
איתי פת-יה | 
קרן טרנר אייל (צילום מסך כאן 11)
קרן טרנר-אייל היא המנכ"לית החדשה של משרד האוצר. השר הנכנס ישראל כ"ץ הודיע היום (ד') כי החליט למנותה לתפקיד. "אני משוכנע שקרן ניחנה בכל הכישורים הנדרשים כדי למלא את התפקיד החשוב והמורכב של מנכ״לית משרד האוצר בתקופה מאתגרת זו", אמר כ"ץ ואיחל לה את הצלחתו.
טרנר-אייל אייל כיהנה תחת כ"ץ כמנכ"לית עוד בתקופתו כשר התחבורה, והוא שמינה אותה לתפקיד עם כניסתו למשרד. בשנה האחרונה המשיכה לשמש כמנכ"לית המשרד, גם תחת בצלאל סמוטריץ', שהחליף את כ"ץ שקיבל לידיו את משרד החוץ.
קראו עוד ב-ice
עם סיום תפקידו השבוע, אמר סמוטריץ' על טרנר-אייל כי ''מאחורי המנוע שנקרא ממשלה יש עובדי ציבור מעולים ומסורים ולמשובחת שבהם קוראים ‎קרן טרנר אייל, מנכ"לית משרד התחבורה התותחית, שזכיתי לעבוד לצידה''.
טרנר-אייל נמצאת כיום בחופשת לידה, אך ככל הנראה תקצר אותה ותתחיל לשמש כמנכ"לית האוצר בקרוב, זאת לאור בקשתו של מנכ"ל האוצר היוצא, שי באב"ד, לסיים את תפקידו - לאחר הליך העברת המקל למחליפו – כבר ב-4 ביוני. בשביל טרנר-אייל מדובר בחזרה לאוצר, בו עבדה טרם מינויה למנכ"לית משרד התחבורה ע"י כ"ץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה