חדשות

אישה ראשונה בתפקיד: לירן אבישר בן-חורין מונתה למנכ"לית משרד התקשורת

בן -חורין שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית חברת מסע; תחליף בתפקיד את נתי כהן שיפרוש עד סוף החודש; הנדל: "שמח לראות מנכ"לית במשרד התקשורת בפעם הראשונה"
אילן שניג |  3
לירן אבישר בן-חורין (צילום דוברות משרד התקשורת)
הממשלה אישרה הבוקר את מינויה של לירן אבישר בן-חורין לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת. היא תחליף את נתי כהן שיפרוש עד סוף החודש מתפקידו.
בהודעה של משרד התקשורת נמסר כי אבישר בן-חורין שימשה בתפקידי ניהול ובתפקידי מטה בכירים במשרד ראש הממשלה, בשירות הציבורי ובהובלה וליווי של רפורמות מאקרו ונושאים כלכליים. בן חורין שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית חברת מסע, המשותפת לממשלה ולסוכנות היהודית. בין יתר תפקידיה שימשה אבישר בן-חורין כראש מטה מנכ"ל רה"מ - בתפקידה זה הובילה את עבודת המטה של המטה הכלכלי-חברתי של ראש הממשלה ובכלל זאת רפורמות כלכליות ושינויים מבניים בענפים שונים, לרבות שוק התקשורת; בנוסף, שימשה בעבר כיועצת משפטית ליועמ"ש מני מזוז בנושאים כלכלים-פיסקלים.
אבישר בן-חורין, בת 43 ילידת מגדל העמק, היא בעלת תואר במשפטים ובניהול מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת NYU וקורס מנהלים באוניברסיטת הרווארד במסגרת תוכנית מעוז.
שר התקשורת יועז הנדל מסר כי הבחירה בה איננה קשורה להיותה אישה אלא בזכות כישוריה "הגב' אבישר בן חורין היא בחירה טבעית למשרד שעומד בפני רפורמות חשובות ופרישת תשתית מתקדמת כדי להצעיד את מדינת ישראל קדימה. הבחירה בלירן איננה קשורה להיותה אישה אלא בזכות כישוריה, אך אני בהחלט אשמח לראות מנכ"לית למשרד התקשורת בפעם הראשונה בתולדות ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לירן היקרה תצליחי להצעיד את ישראל
    איל שושן 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לירן קידום מדינת ישראל לעתיד טכנולוגי מזהיר בנוסף חי ור הכבישים בארץ לאינטרנט ו תעני בטריות המכוניות תוך כדי נסיעה
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    בהצלחה 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתבדוק איך המשרד מתייחס לגמלאים שלו והיא תבין לבד לאן נכנסה
    סגור
  • 1.
    עד שהיא תלמד מה זה 5g או סיבים אופטיים הממשלה תתפרק (ל"ת)
    תומר 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור