חדשות

גיל עומר ימשיך לכהן כיו"ר; מונו חברים חדשים במועצת התאגיד

השר הנדל קיבל את המלצת ועדת האיתור; התאגיד התנהל ללא פיקוח מאז אפריל; למועצה מונה שלושה חברים חדשים: פרופסור מנחם בן ששון, דורית ענבר ומיכל רפאלי כדורי
אילן שניג |  2
יו"ר תאגיד השידור הציבורי 'כאן', גיל עומר (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
שר התקשורת יועז הנדל מקבל את המלצות ועדת האיתור ומאריך את כהונתו של יו"ר התאגיד גיל עומר וממנה מועצה חדשה ל"כאן", המונה שלושה חברים חדשים וחמישה חברים ותיקים שממשיכים לקדנציה נוספת. המועצה החדשה תיכנס לתפקידה לאחר כחודשיים שבהם לא כיהנה מועצה. 
המועצה החדשה מונה שמונה חברים מהם, כאמור, שלושה חברים חדשים: מיכל רפאלי-כדורי, לשעבר סמנכ"לית רגולציה בחברת yes ולפני כן יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין; מנחם בן ששון, פרופסור להיסטוריה של עם ישראל; ודורית ענבר, ששימשה בעבר מנכ"לית טלעד וכיהנה כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין. המשמעות היא, שנכון לעכשיו ,הוועדה לא המליצה על שלושה חברי מועצה לקדנציה שנייה: אורית מסילתי, אורלי גרטי-סרוסי ואורנה דויטש. כמו כן, טרם החליטה המועצה אם להאריך את כהונתו של שטיין. המועצה צפויה לחדש את פעילותה רק לאחר שוועדת גילאור תאשר את המינויים החדשים.
קראו עוד ב-ice
שר התקשורת יועז הנדל מסר: "תאגיד השידור הציבורי הוא גוף תקשורת עצמאי. הדגשתי בפני חברי המועצה שמונו את חשיבות הגיוון התקשורתי. ייצוג הולם לכלל החברה הישראלית ושמירה על אתיקה עיתונאית ומקצועית. כשר התקשורת אעשה מה שנדרש על מנת להגן על חופש העיתונות, ולשמור על תקשורת מאוזנת, אשר משקפת את פניה היפות של החברה הישראלית על כל גווניה. התרשמתי שגיל עומר הוא האדם המתאים לעמוד בראש התאגיד, ולדחוף אותו לשידור איכותי ומגוון יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל עוד גיל עומר נשאר יו"ר אין משמעות למועצה
    א' 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת כיוון שהוא בסך הכל כלבלב של קןבלנץ שכל תפקידו לקשקש בזנב. אפס מאופס.
    סגור
  • 1.
    ומה יהיה עם ההמלצות לייעול כלכלי בהנהלה, עקב הגירעון?
    גל 06/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הצלחתי להבין איך 680 מיליון יצאו על מוניות. זה כמעט כל התקציב השנתי של התאגיד.
    סגור