חדשות

יצפה מהבידוד: ליאור כלפון יככב בקמפיין בהיקף של 1.5 מיליון שקל

השחקן יככב בקמפיין רכב ל"מימון ישיר", שתעלה הערב בסדרת פרסומות חדשה. כלפון נותר בבידוד ויצפה מהבית, בזמן שעולה הקמפיין אותו צילמו לפני כחצי שנה 
שרון טל |  1
ליאור כלפון (צילום ברוקנר יער לוי)
הקומיקאי והשחקן ליאור כלפון (כוכב הסדרה האהובה "רמזור"), אושפז לאחרונה בבית החולים לאחר שחלה בנגיף הקורונה, וסיפר לעוקביו על הקשיים אותם הוא חווה. מאז, כבר הספיק להחלים ולבשר כי מצבו השתפר לאחר ש"היה בגיהנום וחזר": "אני יכול לדבר אחרי שבועיים וחצי שהייתי בשתיקה בגלל השיעולים הבלתי פוסקים. יצאתי מבית החולים ואני במלון קורונה, פה אני אחכה עד שאני אצא מהמחלה לחלוטין".
אז כלפון אמנם יצא מהמיטה, אך עדיין סובל מסימפטומים ולכן נדרש להישאר בבידוד. למרות זאת, הוא יככב על מסכי הטלוויזיה בקמפיין חדש לחברת "מימון ישיר", שיעלה בהשקעה מוערכת של כ-1.5 מיליון שקל. הקמפיין צולם לפני כחצי שנה ומובל ע"י משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית.
בקמפיין מוצג כלפון מגיע לתחנת משטרה כדי לקבל סיוע באיתור הרכב שלו, אך למעשה מדובר בפרסומת לשירות שמציעה "מימון ישיר", המנוהלת על ידי ערן וולף ומוחזקת על ידי ביטוח ישיר השקעות פיננסיות (80.98%) ואלטשולר שחם (19.02%).
ערן גולן, סמנכ"ל שיווק במימון ישיר: "הקמפיין מדגיש את הייחודיות של מימון ישיר, המספקת אלטרנטיבה לצרכן. מהלך זה הנו צעד נוסף בביסוס מעמדה של מימון ישיר כשחקן משמעותי בענף הרכב בכלל ולא רק בענף ההלוואות לרכב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שבתאי
    שבי 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפוי כלכך
    סגור