חדשות

מינוי ניר שוויקי ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין יובא לאישור הממשלה

שר התקשורת יועז הנדל יביא לאישור הממשלה את מינויו של ניר שוויקי לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. שוויקי כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל הרשות השנייה
שרון טל |  1
ניר שוויקי (צילום יהודה שגב)
מינוי של ניר שוויקי ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין יובא לאישור הממשלה על ידי שר התקשורת יועז הנדל. בדצמבר 2018 הוחלט על מינויו עוד בימי שר התקשורת דאז איוב קרא, אך סבבי הבחירות החוזרים ונשנים דחו את המינוי שוב ושוב.
​בפברואר השנה עתרה עמותת הצלחה לבג"צ, לאחר שתי עתירות שהוגשו על ידי מישל קרמרמן, וביקשה כי בג"צ יורה לשר התקשורת ולממשלה להשלים את מינויים של מנכ"לית הרשות השניה ויו"ר מועצת הכבלים והלווין. בתשובה לבג"צ הודיע משרד התקשורת כי השר בוחן את הדברים ונקבע כי הודעת עדכון תימסר לבית המשפט בתחילת חודש אוגוסט. ההודעה על המינוי הצפוי של שוויקי באה ככל הנראה לקראת מועד העדכון הצפוי.
שוויקי בעל ניסיון רב ברגולציה. ​ב-6 השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ולפני כן שימש סמנכ"ל כספים ברשות, ובשנים האחרונות עבד עם 2 יו"ר מועצת רשות שנייה חזקות – אווה מדז'יבוז' ואחריה יוליה שמאלוב ברקוביץ'. כעת לאחר המתנה ממושכת, המינוי עתיד להיות מאושר בממשלה ולהפוך רשמי. 
שר התקשורת יועז הנדל מסר: "שוק הטלוויזיה דורש שינויים והתאמות לעידן הנוכחי. בזמן שהעולם השתנה, הרגולציה נשארה תקועה בשנות ה-90. התרשמתי כי שוויקי מכיר בצורך לשינויים, וכי ניסיונו רב השנים יהיה לו לעזר בביצוע השינויים הנדרשים".
שוויקי הודה לשר התקשורת וציין: "שוק התקשורת עומד בפני אתגרים ושינויים שהמציאות מחייבת. תפקידנו להתאים את עצמנו למצב ולעודד את שוק הטלוויזיה להיות אטרקטיבי תוך שמירה על סטנדרט גבוה. אני משוכנע שניסיוני יעזור לי לקדם תהליכים מורכבים תוך שיתוף פעולה בין כלל הגורמים בתחום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם הרשות השנייה???? (ל"ת)
    ^ 07/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור