חדשות

נמצא מחליף למרידור? יוגב גרדוס מונה למ"מ ראש אגף התקציבים באוצר

לאחר התפטרותו של שאול מרידור, מינה שר האוצר ישראל כ"ץ  את גרדוס, שכיהן עד כה כסגן הממונה על התקציבים לענייני מאקרו, לעמוד בראש הצוות שיסייע בהכנת התקציב המשלים ובגיבוש התקציב לשנה הבאה

יואב איילון |  2
יוגב גרדוס (צילום דוברות משרד האוצר)
שר האוצר ישראל כ"ץ הודיע אמש (ראשון) בפגישה שקיים עם בכירי אגף התקציבים, שהחליט למנות את יוגב גרדוס, שכיהן עד כה כסגן הממונה על התקציבים לענייני מאקרו, לעמוד בראש הצוות שיסייע בהכנת התקציב המשלים ובגיבוש התקציב לשנה הבאה. ההודעה הגיעה כשבוע לאחר התפטרותו של ראש אגף התקציבים שאול מרידור.
כץ ציין כי הוא מתכוון להמשיך ולפעול יחד עם גורמי המקצוע במשרד, לקידום המדיניות אותה הוא מוביל, והוסיף כי הוא "משוכנע שניסיונו ויכולותיו של יוגב יתרמו רבות לפעילות משרד האוצר וליישום מדיניות הממשלה".
גרדוס, בן ה-38, ריכז בשנים האחרונות את העבודה על הכנת תקציב המדינה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון בהצטיינות יתרה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית גם כן, ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית מאוניברסיטת הרווארד.
כזכור, בשבוע שעבר ראש אגף התקציבים במשרד האוצר מרידור הודיע על התפטרותו. במכתב חריף שכתב לשר האוצר ישראל כ"ץ, מתח ביקורת על התנהלות המשרד והצהיר: "תהליכי קבלת ההחלטות מושפעים מאינטרסים צרים, לא ענייניים, קצרי טווח, לצד השתקת הדרג המקצועי, זלזול בוטה בעבודת מטה ורמיסת הכללים שהיו נר לרגלינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה מ"מ ולא מינוי קבוע ?
    דן 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה הנוהג החדש...ממלאי מקום
    סגור
  • 1.
    האוצר
    גוגו 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל מה כל התארים האוניברסיטאיים אם כולהצריך רק לדעת מימחלק את החמאה מצד אחד והלחם מצד שני ואתה רק צריך למרוח בדוח וולא בסיבוב.
    סגור