חדשות

יחסי ציבור ישראל-דובאי: המשרדים שכבר החלו לעבוד עם האמירויות

על רקע הודעת הבית הלבן וממשלות ישראל והאמירויות על כינון יחסים דיפלומטיים מלאים ועידוד קשרי מסחר ועסקים, גם חברות יחסי הציבור נכנסות לתמונה כמחברות בין שתי המדינות. לאחרונה הכריזו שתי חברות יחסי ציבור על שירותים חדשים בשוק המשותף

מערכת ice |  4
דובאי איחוד האמירויות (צילום freegoodphotos)
כינון היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות חולל הזדמנויות עסקיות למכביר לבתי עסק רבים בתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה, התיירות והקמעונאות. בהתאם, חברות יחסי הציבור נכנסות אט-אט לזירה, ויוצרות קשרי עבודה ופרסום עבור החברות שמתחילות לעבוד במדינה הידידה החדשה. השבוע, הודיעו שתי חברות יח"צ בולטות על כניסה לשוק באיחוד האמירויות:
'מידלטון-מאייר' ו-'משעל ורניק תקשורת' - נציגות על אדמת האמירויות
'מידלטון-מאייר' ו-'משעל ורניק תקשורת' חברו למיזם חדש המציע שירותי שיווק, פיתוח עסקי ויח"צ באיחוד האמירויות ובישראל. המיזם יציע את שירותיו לחברות ולגופים ישראלים המעוניינים לפעול באיחוד האמירויות, ובמקביל יסייע לחברות מאיחוד האמירויות לקדם את עצמן בישראל. המיזם  המשותף, Myddleton-Mayer Marketing (MMM), נולד כחיבור בין פירמת 'נועה מאייר ייעוץ ופיתוח עסקי', בניהולה של נועה מאייר, המסיימת את תפקידה כמנהלת הפיתוח העסקי והחדשנות במשרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות', לבין 'מידלטון תקשורת', אחד ממשרדי היח"צ המובילים בלונדון, הפועל מזה שנים גם באיחוד האמירויות והעוסק בתחומי השירותים המשפטיים, טכנולוגיה, פיננסים ועוד. זרוע היח"צ של המיזם בישראל תטופל בידי משרד 'משעל ורניק תקשורת', בניהולם של יריב ורניק ויהונתן משעל. השירות החדש מאפשר עבודה שוטפת וישירה בין חברות וארגונים משתי המדינות, כאשר MMM תהנה באופן מיידי מנציגות פיזית על אדמת האמירויות. המיזם החדש יאפשר לייצר ולקדם במהירות מיצוב ונראות ממוקדים לקהלי היעד הרלוונטיים בכל אחת מהמדינות, ולפתח תשתית של פעילות ושל קשרים עסקיים, לצד נוכחות תקשורתית, במטרה למקסם ככל שניתן את הכניסה לאזור החדש.

(נועה מאייר ויהונתן משעל; קרדיט - יח"צ. צילום נועה מאייר: יורם רשף)
"אנו נרגשים מאוד מהאפשרות לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות גם באיחוד האמירויות ובישראל", מסר פול ג'אפה, מנכ"ל מידלטון תקשורת. "אנו מאמינים שההסכם פותח הזדמנויות אדירות לעסקים קיימים ומתחילים כאחד, לבנות פלטפורמות עסקיות משמעותיות בכל אחת מהמדינות ולשתף פעולה. זו תחילתו של עידן חדש ברחבי המזרח התיכון".
'Iris Public Relations' ו-'דוניצה תקשורת' - יקדמו טכנולוגיית רפואה וחקלאות
Iris Public Relations, ממשרדי יחסי הציבור והדיגיטל המובילים באיחוד האמירויות, ו״דוניצה תקשורת״, חברת יחסי הציבור המתמחה בטכנולוגיה של נחום דוניצה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה והדדיות. Iris Public Relations שממוקמת בדובאי, מספקת שירותי מדיה ודיגיטל לאזור האמירויות, מדינות המזרח התיכון ומדינות צפון אפריקה והיא מתמחה, בין השאר, בתחומי הטכנולוגיה, צרכנות, פיננסים, ובריאות.

(נחום דוניצה; צילום - רוני פרל)
"יש לנו היכרות רבת שנים מטיפול משותף, כל אחד בטריטוריה שלו, בחברת Epson, כך שהמהלך היה די קל עבור שני הצדדים״, אומר דוניצה. ״לאחר ההכרזה, התברר שמתחת לפני השטח יש לא מעט פעילות ופעילויות חדשות מתוכננות לחודשים הקרובים – הן מהצד הישראלי והן מצד חברות באיחוד האמירויות שבוחנות כרגע פעילות בישראל, בעיקר בתחומי המכשור הרפואי והאגריטק. Iris PR מבחינתנו תהיה הפרונט באמירויות ואנו נטפל בחברות משם שירצו נוכחות תקשורתית בישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופוריה!
    אני 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שיר יפה! לכל דבר בחיים יש שיר גם להסכם שאיש לא מכיר את תוכנו עם האמירויות יש שיר יפה: אופוריה! זה סתם קישקוש השלום הזה, הפלשתינאים צריכים בעצם לשמוח עליו כי איחוד האמירויות יתחיל לקנות לאט אבל בטוח את כל ישראל ואז יהפוך אותה לערבית ולפלשתינאים תהיה מדינה משלהם על הגב של הישראלים והישראלים יצטרכו לברוח אבל מה יקרה כשיגמר להם לאיחוד, הנפט? זה יותר מעניין אותי. כל השלום הזה זה פארסה אחת גדולה כי ביבי חושב שטרמפ יתן לו תפקיד בממשלת ארצות הברית ... או שהוא רק צריך היה לעזור לו להיבחר שוב אבל משהו אמיתי וממשי אין מאחורי ההסכם הזה.
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי. פה לא עובדים, אז שם?
    אלדד 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברצינות ?
    סגור
  • 2.
    איזה מוצר יש להם?
    שאלה 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לו גירסה ?אפשר להחזיק אותו ? אה זה עיסקי אוויר ?
    סגור
  • 1.
    איזה חרטא!! בארץ הם לא עושים כלום (ל"ת)
    אורן 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור