חדשות

אבי בר-אלי פורש מתפקידו כעורך דה-מרקר, סיון קלינגבייל תמונה במקומו

בר-אלי שימש בתפקיד כ-3 שנים, ויעבור לתפקידי כתיבה אחרים בדה-מרקר. קלינגבייל סיקרה את שוק התעסוקה בראשית הקורונה וכעת תמונה לעורכת העיתון מקבוצת הארץ. אלוף בן: "אבי הנהיג את המרקר תוך דבקות בערכים של עיתונות לוחמת"
שרון טל |  1
אבי בר אלי, סיוון קלינגבייל
אבי בר-אלי פורש מתפקידו כעורך דה-מרקר בתום שלוש שנים, וימונה לתפקיד אחר בקבוצת הארץ-דה-מרקר. סיון קלינגבייל תמונה במקומו לעורכת העיתון ובמקביל ישוב רותם שטרקמן לתפקיד סגן העורכת. 
סיון, שהייתה בעבר עורכת המגזין ומילאה שורת תפקידי כתיבה ועריכה במרקר ובהארץ, סיקרה את שוק התעסוקה בראשית הקורונה, הובילה את תחקיר הבחירות הגדול שחשף את הפיקוח הרופף של ועדת הבחירות על התנהלות הקלפיות, ויצרה את הבלוג הפופולרי ״365 ימים״. רותם ערך בשנים האחרונות את מדור שוק ההון במרקר, וכותב את מדור הראיונות המצליח ״שיחת פנים״ ב-Markerweek.
בהודעה ששלח אלוף בן, עורך "הארץ" נכתב: "אבי הנהיג את המרקר תוך דבקות בערכים של עיתונות לוחמת ומשפיעה בתקופה רבת תהפוכות של שלוש מערכות בחירות, משפט פלילי לראש הממשלה ומשבר קורונה, שהביטוי ״חסר תקדים״ מאפיין אותו בכל היבט אפשרי - לרבות בעבודה העיתונאית ובהתנהלות הארגונית שלנו. בתקופת כהונתו שונה אופן הסיקור בעיתון לצורך הדגשת יתרונותיו היחסיים, גויסו כוחות עיתונאים חדשים ובאתר המרקר הופעלה בהצלחה "חומת תשלום" – שמביאה למכירה גדלה ועקבית של אלפי מנויים דיגיטליים למרקר, ובשילוב אתר הארץ.. אני מאחל לשלושתם הרבה הצלחה בתפקידיהם החדשים, בדרך להישגים העיתונאיים הבאים ולהובלת המרקר לחזית העיתונות הדיגיטלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבה בורחים מהמקצוע העלוב (ל"ת)
    צביק 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור