חדשות

קרן טרנר פורשת מתפקיד מנכ"לית האוצר, כחצי שנה לאחר מינויה

מנכ"לית המשרד בראשות ישראל כ"ץ שליוותה אותו עוד מימיו כשר התחבורה, מסיימת את תפקידה לאחר 5 חודשים בלבד. לאחר כניסתה של טרנר לתפקיד, התגלעו חילוקי דעות קשים בינה לבין שר האוצר 
מערכת ice |  3
קרן טרנר אייל (צילום מסך כאן 11)
מנכ"לית משרד האוצר, קרן טרנר, תסיים את תפקידה, 5 חודשים לאחר כניסתה לתפקיד, כך הודיע היום משרד האוצר בראשות ישראל כ״ץ. שר האוצר ישראל כ״ץ מינה את מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.
לדברי המשרד, ההחלטה התקבלה במשותף, אך בחודשים האחרונים דווח מספר פעמים על חיכוכים וחילוקי דעות בינה לבין שר האוצר ישראל כ"ץ. בין היתר, גיבתה את שאול מרידור בציוץ בטוויטר לאחר שהעביר ביקורת על הממשלה וחטף אש, הדבר הביא לנזיפה מצד השר כ"ץ. במקרה אחר, ביקשה להכניס את היועץ המשפטי של המשרד לדיון, וכ"ץ הציע לה לעזוב את הישיבה. הערכה נוספת הינה כי טרנר ביקשה לסיים את תפקידה, על רקע היעדר הכנת תקציב המדינה לשנת 2021. סוגיית התקציב עוד מרחפת ואם לא יימצא פיתרון מיידי, ישראל צפויה לבחירות רביעיות כבר במרץ 2021. 
שר האוצר ישראל כ״ץ: ״עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך״.
מנכ״לית משרד האוצר, קרן טרנר: ״אני מודה לשר כ״ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם מישהי שעובדת עם כץ שנים בורחת....
    פולי קפלן 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה רק אומר מה קורה שם. וזה אחרי בריחת מרידור ובכירים נוספים. ארגון הפשע לא יודע לנהל שום דבר והאנשים הטובים נמלטים מהספינה הטובעת. המפגינים ברחובות הם היחדים שיכולים לשנות פה משהו במדינה.
    סגור
  • היא לא עובדת שנים אלא מספר חודשים
    כלכלן 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המינוי שלה היה מינוי מקורבים כדי למנות אישה לתפקיד אף שלא היה מוסמכת לכך (קורסה בגלל בעלה כמו המינוי שהשר הנדל מינה את אשת חברו) מנכ"ל משרד האוצר צריך להיות גבר בהגדרה אתם רק מראים את הבורות שלכם
    סגור
  • 1.
    עבד כי ימלוך (ל"ת)
    ש 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור