חדשות

המשטרה פיזרה חמש חתונות במגזר הערבי, חולקו קנסות להורי החתן והכלה

חמישה דיווחים על חתונות בטייבה ובקלנסווה, הובילו את המשטרה לפיזור החתונות וחלוקת קנסות במהלך סוף השבוע האחרון. לאחר פיזור החתונות המשתתפים עזבו מייד את המקום
יהודה לוינגר | 
פיזור חתונה (צילום דוברות המשטרה)
במהלך סוף השבוע, פיזרה המשטרה 5 חתונות ביישובים במגזר הערבי שהתקיימו בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כאשר חלק מבעלי האירועים נקנסו בדו"ח בסך 5 אלף שקל. על פי נתוני משטרת ישראל, החתונות התקיימו בחמישי ובשישי ביישובים טייבה וקלנסווה.
על פי הודעת המשטרה: ביום חמישי האחרון, התקבל במשטרת ישראל דיווח על חתונה המתקיימת בטייבה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכ-100 משתתפים ובחתונה המתקיימת בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בשל הפרת התקנות, בעל האירוע, אביה של הכלה, נקנס בדו"ח בסף 5 אלף שקל.
עוד באותו ערב, התקבל במשטרת ישראל דיווח על חתונה נוספת המתקיימת בקלנסווה ובה משתתפים רבים ובניגוד להנחיות. החתונה פוזרה ובעל האירוע, אביו של החתן, נקנס גם הוא בדו"ח בסך 5 אלף שקל. למחרת, ביום שישי התקבל דיווח על 3 חתונות נוספת המתקיימות בטייבה. עם הגעת השוטרים למקום החתונות פוזרו והמשתתפים עזבו מיד את המקום.

צילום: דוברות משטרת ישראל
ממשטרת ישראל נמסר כי היא "קוראת לכולם לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולקיים אירועים  על פי המתווה המותר והכל על מנת למנוע את התפשטות הנגיף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה