חדשות

לא נעים: תקרית מביכה בנתב"ג עם בני זוג מאיחוד האמירויות

יש שלום, אבל עדיין גם יש בעיות: זוג שנחת עם טיסת 'פליי דובאי' לא הורשה להכנס לישראל ע"י רשות האוכלוסין וההגירה על אף שמילאו טופסי הצהרת בריאות וחזרו חזרה למדינתם תוך שמחו על האירוע
מערכת ice |  1
נמל תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
על פי פרסום של שמעון יעיש ב'ישראל היום', שתי תקריות מביכות במיוחד נרשמו בסוף השבוע החולף בנתב''ג, כאשר סורבה כניסתם של בני זוג מהאמירויות, בעוד כעשרה ישראלים לא הורשו לעלות למטוס לדובאי, כל זאת יומיים לאחר שהחלו הטיסות הסדירות לדובאי.
ע"פ יעיש, המקרה הראשון התרחש לאחר נחיתת המטוס של חברת התעופה פליי דובאי, כשבני זוג מאיחוד האמירויות לא הורשו להיכנס לארץ אף על פי שהוזמנו על ידי החברה הישראלית לייזר מודלינג. השניים מילאו טופסי הצהרת בריאות כנדרש והיו סבורים שההזמנה ואישורי הכניסה סודרו, אך עובדי רשות האוכלוסין וההגירה סירבו את כניסתם.
לפי גורמים בנתב"ג, השניים עברו תהליך לא נעים ומחו על היחס שקיבלו. לאחר תהליך קצר הם עלו על הטיסה הראשונה לדובאי. אנשים שמכירים את פרטי המקרה סיפרו שמדובר באנשים מכובדים מאיחוד האמירויות.
המקרה השני התרחש באותו הזמן, כאשר קבוצה של כעשרה ישראלים סורבו לעלות על המטוס לדובאי. על פניו, נושא אישורי הכניסה היה אמור להיות מוסדר, כך לפי הודעת משרד החוץ בשבוע שעבר. בין הישראלים שהיו אמורים להיות על הטיסה היו כמה אנשי עסקים מוכרים, וביניהם גם הבעלים של רשת קפה קפה רונן נמני.
מרשות האוכלוסין נמסר בתגובה לסירוב הכניסה של בני הזוג מהאמירויות לישראל: "בני הזוג הגיעו ללא אישור עלייה לטיסה. לא ברור כיצד הועלו. הם הוזמנו על ידי חברה, אך זו לא המתינה לקבלת אישור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנחנו מדינה מטומטמת
    ליכוד לשעבר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני זורק במטוס אץ כרטיס עליה למטוס. אף מדינה שנחתתי לא סילקה אותי שלא הראתי להם את הטפסים האלה.
    סגור