חדשות

איציק שמולי ועמיר פרץ אישרו: נצביע בעד פיזור הכנסת

שני חברי הכנסת והשרים מטעם העבודה חשפו בטוויטר את עמדתם לקראת ההצעה של יש עתיד להצבעת אי אמון בממשלה: "רה"מ מציב שיקולים אישיים ומניעים זרים בראש ודוחף הכל לתהום ולסכנה", "עדיף לפזר את הכנסת וללכת כעת לבחירות"
כפיר אדר | 
איציק שמולי ועמיר פרץ (צילום אתר הכנסת)
אחרי שספגו ביקורות מקיר לקיר על כך שהסכימו להכנס לממשלת בנימין נתניהו יחד עם בני גנץ וכחול-לבן, נציגי מפלגת העבודה עמיר פרץ ואיציק שמולי הודיעו הבוקר (שלישי) כי בכוונתם להצביע בעד פיזור הכנסת בהצעה שתעלה ביממה הקרובה, על אף שנתניהו הבהיר כי פניו להמשך האחדות.
יו״ר מפלגת העבודה שמשמש כשר הכלכלה והתעשייה וחברו לסיעה שר הרווחה, העבודה והשירותים החברתיים, יחברו להצעת יאיר לפיד וככל הנראה גם כחול לבן, מרצ, הרשימה המשותפת כדי להצביע אי אמון בממשלה ובכך לשלוח את ישראל לבחירות נוספות בפעם הרביעית בתוך שנתיים, זאת חרף האמירות כי מדובר באסון כלכלי.
פרץ כתב ברשתות החברתיות: "לא ניתן להמשיך ולקיים ממשלה שהדבר הכי קבוע בה הוא חוסר הוודאות. לאחר התייעצות לילית עם חברי, שר הרווחה איציק שמולי, הגענו להחלטה שאנחנו, שרי העבודה, נצביע בעד חוק פיזור הכנסת מחר. במקום שיתוק מתמשך וחילופי האשמות, עדיף לפזר את הכנסת וללכת כעת לבחירות".
 
עוד הוסיף: "דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן, תקציב המדינה נלקח בשבי ע״י ראש הממשלה בגלל ענייניו האישיים. אנחנו עושים הכל בכדי לשרת את אזרחי ישראל, שזקוקים היום יותר מתמיד ליצירת מקומות עבודה, להנעה של המשק ולפריסת רשת ביטחון חברתית אמיתית שלא אפשריים בהיעדר תקציב".
איציק שמולי כתב בטוויטר שלו: "גם מול התחלואה הגואה והכלכלה שעל הרצפה, רה"מ מציב שיקולים אישיים ומניעים זרים בראש ודוחף הכל לתהום ולסכנה. הזוי שמדינה שלמה במלחמה ונתניהו מחפש לעצמו נק׳ בריחה. מראש זו לא ממשלת חלומות, אך נאותנו להקימה כדי לתת מענה לאחד מהמשברים החמורים שהיו כאן. ככה אין טעם להמשיך. נצביע מחר בעד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה