חדשות

מדינה במשבר: גרמניה נכנסת לסגר שלישי

בזמן שבמדינת ישראל לא החליטו עדיין על ההגבלות, בגרמניה מדווחים כי יוטל סגר על המדינה כבר ביום רביעי הקרוב. ההחלטה מגיעה בין היתר בעקבות העלייה החדה בכמות החולים במדינה, שעומדת כיום על כ-1.3 מיליון בני אדם
ארנולד נטייב |  3
אנגלה מרקל (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
גרמניה כבר לא מהווה דוגמה לאיך מתמודדים עם משבר הקורונה. על פי הדיווחים במדינה היא צפויה להיכנס לסגר שלישי כבר ביום רביעי הקרוב. ההגבלות יגיעו בעקבות עלייה חדה של כ- 20,200 חולים, אשר מעמידים את מצב כלל החולים במדינה במספר שיא של כ-1.3 מיליון בני אדם. 
במסגרת ההגבלות המדינה תסגור את כל החנויות מיום רביעי הקרוב, עד ל-10 בינואר, בכדי לרסן את התפשטות המגיפה בתקופת חג המולד. רק חנויות חיוניות ישארו פתוחות, שבין היתר כלולות בתוכן: סופרמרקטים, בתי מרקחת ובנקים. כאשר בתי הספר וגני הילדים, שהיו אחד הנושאים הבוערים ביותר של הקורונה, ישארו סגורים במדינה.
חלק מההגבלות תהינה גם איסור מכירת זיקוקים עבור ערב השנה החדשה. ההגבלות מתווספות להגבלות שכבר קיימות במדינה מזה כ-שישה שבועות. כאשר ברים ומסעדות גם כן נותרים סגורים. על פי הדיווח גם כמות המוות במדינה מקורונה נמצא בעלייה משמעותית, כאשר מ-321 מתים מהמגיפה, מצב המתים כעת עומד על כ-21,787 בני אדם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא מנסה להתחמק ממשפט ולא סיפרו לנו..? (ל"ת)
    יהודה 12/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה כל פחי האשפה שזעקו שנילמד מגרמניה
    לא ל 11 12 13 12/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישראלים עלובים שרק?שנאת נתניהו מניעה אותם ועוצמת להם את העיניים לראות כמה טוב נתניהו מביא
    סגור
  • פחי האשפה הם עורכי האתר
    גר בגרמניה 12/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא היה סגר שני, היה סגר חלקי שבו היו בתי ספר, חנויות וקניונים היו פתוחים, גם שווקים. מה שמכנים פה בבורות מחרידה "סגר שלישי" זה החמרת ההגבלות, והן עדיין קלות יותר מישראל. אין הגבלות תנועה, וחלק מהדברים הן המלצות לא מחייבות.
    סגור