חדשות

ראש הממשלה נתניהו התחסן: "מאמין בחיסון הזה, אני מרגיש מצוין"

נתניהו ואדלשטיין קיבלו את מנת החיסון לקורונה בבית החולים 'שיבא' תל השומר לעיני המצלמות כדי להוות דוגמא לציבור ולעודד את ההתחסנות בקרב הישראלים: "אנחנו חווים קרוב לשנה את המגפה הכי קשה שהאנושות ידעה 100 שנים"

כפיר אדר |  3
נתניהו ואדלשטיין מתחסנים (צילום צילום מסך רשת 13)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הפכו הערב (שבת) למתחסנים הראשונים בישראל לנגיף הקורונה, כאשר הם קיבלו את מנת פייזר לעיני המצלמות, כדי לעודד את הציבור הישראלי להתחסן נגד נגיף הקורונה. 
נתניהו, אותו ליווה רופאו ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' ואדלשטיין, קיבלו את החיסון בבית החולים ״שיבא״ תל השומר. בכך יהיה ראש הממשלה נתניהו מהמנהיגים הראשונים בעולם שהתחסנו נגד נגיף הקורונה. יש לציין שנתניהו נראה נינוח למדי במהלך קבלת החיסון המדובר וקיבל מחמאות ושבחים מצד הסובבים.
נתניהו אמר לפני שהתחסן: "זה יום גדול מאוד למדינת ישראל ואנחנו חווים קרוב לשנה את המגפה הכי קשה שהאנושות ידעה 100 שנים, הבאנו חיסונים, אנחנו רואים את הסוף, כל אחד צריך להתחסן. ביקשתי להתחסן ראשון כדי לשמש דוגמא אישית ולעודד אתכם ללכת להתחסן. אני מאמין בחיסון הזה, טובי המדענים בארץ ובעולם עברו אותו, צריך לצאת לדרך".
עוד הוסיף: "ביקשתי להתחסן קודם כדי לקבוע דוגמא אישית, בדרך לכאן חשבתי על הילדים שדואגים להורים שלהם והנכדים שרוצים לחבק את סבא וסבתא, נוכל עוד מעט לחזור לשגרה ולראות משחקי כדורגל וכדורסל ולחוות את החיים מחדש, זה מתחיל במהלך הזה ומבקש מכולם להצטרף אלינו". לאחר מכן התיישב על הכיסא וחוסן. לאחר כ-20 דקות הבהיר: "אני מרגיש מצוין, מדגיש ביתר שאת לשמור על הכללים, אם כולם מתחסנים מהר, מהר יותר נחזיר את החיים לנורמליות שהכרנו ואת הכלכלה, נעשה עוד יותר מהר את העסקים לשגרה".
 
שר הבריאות אדלשטיין הוסיף: "ערב טוב, מבצע החיסונים 'לתת כתף' יוצא לדרך כבר הלילה, אנחנו נותנים דוגמא אישית לאזרחים. אני בטוח שכולנו ערבים זה לזה, החיסון בטוח, בואו והתחסנו,. אני היום הסתכלתי על התאריך, 19 בדצמבר, ב-1984 התקיים המשפט שלי בברית המועצות, היום באותו התאריך ב-2020 יש לי את הזכות להיות שר הבריאות בממשלת ישראל ולפתוח במבצע שיביא בריאות לעם ישראל. ששואלים אם יש סיבות לאופטימיות, אז יש סיבות לאופטימיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק נזכיר למה הוא בחר להתחסן פומבית
    גל 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל הלחץ שהפעילה התקשורת על נבחרי הציבור להוות דוגמא לציבור ולהתחסן ראשונים. כשהערוצים תשאלו ח"כים, הרבה מחברי הליכוד לא הגיבו. ביניהם גם רה"מ. רק כשהבין שזה פוגע בו תדמיתית, הגיב שהוא יתחסן ראשון.
    סגור
  • 2.
    אולי זו הזרקה דמי
    מאיר 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי זו הזרקה דמי(סתם נוזל ללא השפעה)לא מזיק ולא מועיל
    סגור
  • 1.
    אולי זו הזרקה דמי(סתם נוזל ללא השפעה)
    מאיר 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי זו הזרקה דמי(סתם נוזל ללא השפעה)לא מזיק ולא מועיל
    סגור