חדשות

כמה כסף באמת מוציא הליכוד על קמפיינים בערבית?

הפרסום הממומן ברשתות החברתיות חושף כמה באמת מוציאות המפלגות על פרסום ברשת. הליכוד, יש עתיד או מרצ מי משקיעה יותר כסף בקמפיינים לחברה הערבית? התוצאות המפתיעות בפנים  
מערכת ice |  1
מנסור עבאס, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/נועם ריבקין פנטון, יונתן סינדל)

מערכת הבחירות האחרונה עוסקת לא מעט בחברה הערבית, בשמאל ובימין קורצים למצביע הערבי שכוחו האלקטוראלי בבחירות האחרונות הגיע לכ-15 מנדטים רק ברשימה המשותפת.

על הקול הערבי מתחרות כמובן הרשימה המשותפת ורע"ם אבל גם מרצ, העבודה, כחול לבן ואפילו הליכוד. נתניהו מדבר על קמפיין בחברה הערבית, שיריין לראשונה מועמד ערבי ברשימת הליכוד ואף אמר בביקור באום אל פאחם שהוא רוצה תמיכה ערבית בליכוד.
פעילות המפלגות ברשתות החברתיות חשופה ברשת, נתונים שנאספו מפייסבוק ופורסמו בפודקאסט הפוליטי "עדכוני תקשורת" מראים שדיבורים לחוד ומציאות לחוד, במפלגת הליכוד לא הוציאו בשבוע האחרון אפילו לא שקל אחד על קמפיינים בשפה הערבית באינסטגרם ובפייסבוק.
על פרסום בערבית החברה הוציאה הכי הרבה הרשימה המשותפת ברשתות החברתיות בסכום של 18,641 שקל, מיד אחריה דווקא מפלגת יש עתיד עם 17,625 שקל, במקום השלישי: מרצ עם 11,517 שקל, והרביעית: רע"ם עם 9,731 שקל.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רשתות חברתיות? בשביל מה? יש אלטרנטיבה טובה יותר!
    רמי בן דור 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בשביל מה צריך להשקיע שקל בפייסבוק? ביד אחת ביבי שולח נציג לסכם עם אבו מאזן על תמיכה בו בבחירות... ביד שניה הוא מתחבק עם מנסור עבאס והתנועה האיסלמית. כשיש לו את שני אלה ביד.... אפשר להשקיע את הכסף במקומות אחרים.
    סגור