חדשות

טלפון מלכותי: המלכה אליזבת' מתכוננת לשוחח עם נכדה בעקבות הראיון

בעקבות הראיון שהתפרסם בתחילת השבוע בו הועלו טענות קשות כלפי בית המלוכה, מלכת בריטניה מתכננת לדבר עם נכדה באופן פרטי. גורמים מקורבים לבית המלוכה: "אם בארמון היו מכחישים את הטענות, הארי ומייגן היו נוקבים בשמות ומפוצצים הכל"
שירה יום טוב | 
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
הראיון המלכותי של הארי ומייגן לאופרה ווינפרי בתחילת השבוע ממשיך להעסיק את העולם בכלל ואת בית המלוכה בפרט. אחרי שהגיבה באופן רשמי לראיון, המלכה אליזבת' מתכננת לקיים שיחה אישית עם הנסיך כבר בימים הקרובים ובה ישוחחו על הטענות הקשות שעלו בראיון, על התגובות שגרר אחריו וכן על הצעדים הבאים של שני הצדדים. השיחה המתוכננת תהווה למעשה צעד פיוס ראשון של ארמון בקינגהאם לנסיך הארי ומייגן מרקל.
מקורות מקורבים לבית המלוכה מספרים שמאז פרסום הראיון יש עצבות גדולה ושוק במשפחה, ובארמון מנסים לבלום התפרצות של שערוריות נוספות בעקבותיו. מקור במשפחת המלוכה סיפר ל"סאן" כי "הכחשה מצד הארמון של סוגיית הגזענות הייתה יכולה לגרום להארי ומייגן לשבור את ההבטחה שלהם שלא לציין בשמות את אלו שדיברו על צבע העור של בנם", עוד הוסיף שבארמון בקינגהאם נמנעים כעת מהכחשת ההאשמות שהופנו כלפיהם עד שיבינו מה נאמר ובאיזה הקשר, שכן "הארי ומייגן היו יכולים לנקוב בשמות ולפוצץ את כל העניין".
נזכיר שבתחילת השבוע התפרסם ראיון שקיימו בני הזוג הארי ומייגן מרקל לאופרה ווינפרי בו סיפרו על הסוגיות הבוערות שעלו בשנה האחרונה מול בית המלוכה. מייגן סיפרה בראיון כי בבית המלוכה חששו מצבע העור של בנם, ארצ'י, והוסיפה שהתמודדה עם נטיות אובדניות. הארי סיפר על הקשרים הרעועים עם אביו ואחיו והביע תקווה שבעתיד הקשרים עם משפחתו יהיו טובים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה