חדשות

צפו: אבתיסאם מראענה בריאיון ראשון "נבנה מדינה שפויה יותר"

פעילי המפלגה התכנסו בתל אביב במטה כדי לחגוג את ההצלחה, כאשר כלל המעומדים נראו שמחים ורוקדים: מאמילי מואטי ועד אפרת אייטן. אבתיסאם מראענה על ההתבטאויות השנויות במחלוקות: "מה שהיה היה, הפנים שלנו לעתיד"
אביחי דלאל | 
אבתיסאם מרעאנה (צילום אייס)
במפלגת השמאל חוגגים הערב (שלישי) את תוצאות המדגמים שהביאו למפלגה 7 מנדטים, במה שנראה כהצלחה לאחר שהמפלגה כמעט ולא עברה את אחוז החסימה לפני היבחרה של מרב מיכאלי לראשותה.
משמעות מספר המנדטים הוא שהמועמדת הערבייה אבתיסאם מראענה, שעמדותיה הובאו לקדמת הבמה התקשורתית בהיותן שנויות במחלוקת, תיכנס לכנסת ה-24, יחד עם עוד מועמדים חדשים כגלעד קריב ואפרת רייטן.
בריאיון ראשון לאחר המדגמים, מתייחסת אבתיסאם מראענה לכניסתה לכנסת "איזה נסף מרגישה מעולה". צפו:
פעילי המפלגה התכנסו בתל אביב במטה כדי לחגוג את הניצחון, כאשר כלל המעומדים נראו שמחים ורוקדים: מאמילי מואטי ועד אפרת אייטן ואבתיסאם מראענה, וכרגע מחכים לנאום ההצלחה של מרב מיכאלי.
רם שפע הוסיף בריאיון ל-ice הערב כי תוצאות מפלגת העבודה "מדהימות ומרגשות, הם הגיעו בתהליך מדהים שמרב מיכאלי הובילה בחודשיים האחרונים, בנחישות והמון אידאולוגיה".
לדבריו, הוא מקווה כי התוצאות בהמשך עוד ירחיבו את הגוש "אופטימי שהתוצאות ישתפרו לטובתנו שנוכל להקים ממשלת שינוי, זאת המטרה העיקרית שהייתה ונשארה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה