חדשות

ממשיכים אי הסדרים בוועדת הבחירות, יאיר נתניהו תקף

אחרי העיכוב החריג בעדכון התוצאות בוועדת הבחירות בוועדה מוציאים הודעה שמצביעה על עיכוב נוסף בספירת הקולות בעקבות בלבול נציגי הוועדה, אחרי הודעה שניה שמראה אי סדרים בוועדה יאיר נתניהו תקף בטוויטר 
עמיאל ירחי |  1
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
הקלפיות נסגרו לפני כמעט עשרים ארבע שעות וכעת כולם מחכים לתוצאות שמתפרסמות על ידי וועדת הבחירות המרכזית, אלא שבוועדה מספקים יותר סימני שאלה מתשובות, הבאלגן התחיל כשבמשך שעות ארוכות לא עודכנו נתוני ההצבעה, אורלי עדס מנכ"לית הוועדה אמרה בראיון כי האחראי על הנתונים נרדם והבטיחה עדכון תוך שעתיים, אלא שרק אחרי ארבע שעות הגיעו נתונים חדשים בנוגע לתוצאות האמת.
לפני זמן קצר הוציאו בוועדה הודעה לתקשורת על עיכוב שנובע בעכבות טעויות שנעשו בכ-300 קלפיות שהגיעו באיחור רב לספירה בכנסת, כ-180 מהקלפיות שהתעכבו הגיעו עם טעויות בפרוטוקול שמצריכות ספירה חוזרת. מהוועדה נמסר: "העיכוב ערך זמן רב. ברגעים אלו שוחזרו 90 פרוטוקולים מתוך ה180 והתווספו לספירה הכללית. סה"כ הקלפיות הרגילות שתוצאותיהן נספרו והוזנו עומד עתה על 11,831."
 
בעקבות אי הסדרים רבים הרימו גבה על התנהלות הוועדה, בניהם גם יאיר נתניהו ששיתף בטוויטר את העדכון על העיכוב, וכתב: "התחלנו עם התרגילים". נתניהו הבן גם שיתף בחשבונו טענות נוספות לאי סדרים בוועדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא כל דבר צריך להדפיס
    יעקב 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צריך לתת פומבי לכל שטות שיוצאת מפי הבטלן מבלפור, עובדה שכבר אתמול בערב סיימו לספור הקולות, הרבה לפני התחזית.
    סגור