חדשות

נתניהו: "סער ובנט, בואו נקים ממשלה"

ראש הממשלה בהצהרה לתקשורת קורא לנפתלי בנט וגדעון סער לחבור אליו לממשלת ימין. נתניהו: "זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות בעבר, בואו נשים את המשקעים מאחורינו. העם החליט שאנחנו חייבים לשבת ביחד"
אביחי דלאל | 
בנימין נתניהו (צילום מארק ישראל סלם פלאש90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא היום (רביעי) בהצהרה דרמטית לתקשורת וקרא לגדעון סער ונפתלי בנט לשבת לצידו בממשלה ולהקים ממשלת ימין רחבה ויציבה. כמו כן, נחשפה ההצעה של נתניהו לבנט.
בנימין נתניהו אמר היום בהצהרה לתקשורת: "הפעם העם אמר את דברו באופן מוחלט, רוב ברור של 65 מנדטים, ממשלה יציבה שתכהן לאורך שנים" וכך רמז על הרצון שלו לצרף את מפלגת ימינה ותקווה חדשה לממשלה. 
לאחר מכן נתניהו תקף את האלטרנטיבה השלטונית: "הבאנו הרבה הישגים. כל ממשלה אחרת שתוקם לא ממשלת ימין, ממשלת שמאל בלתי יציבה, שתוקם באופן ברור בניגוד מובהק של הרוב המובהק  שהצביע לליכוד ולשאר מפלגות הימין. אני חושב שממשלה כזאת עם הניגודים הקיצוניים הנמצאים בתוכה תצליח להרוס את כל ההישגים שהובלנו בעת האחרונה".
לאחר מכן נתניהו קרא לבנט וסער לחבור  אליו לממשלת ימין רחבה ואמר: "פונה אליכם נפתלי בנט וגדעון סער, זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות במשך השנים, אבל ידענו גם להתגבר  עליהם ולעבוד יחד לטובת אזרחי ישראל. אני אומר בואו נשים את המשקעים מאחורינו, בואו נקים ממשלת ימין יציבה שתחזיק  לשנים. העם אמר  את דברו, העם החליט שאנחנו חייבים לשבת ביחד ואני קורא אליכם חזרו הביתה למקום הטבעי שלכם, לימין".
בנוסף, נחשפה ההצעה של נתניהו לבנט שבעה שריונים ברשימת הליכוד לשתי הכנסות הבאות, תיקים בכירים בממשלה ו-20 אלף מתפקים וחברי ליכוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה