חדשות

רם שפע יכהן כיו"ר הסיעה במפלגת העבודה

שפע ישמש כיושב ראש סיעת מפלגת העבודה בכנסת ה-24. שפע אמר לאחר המינוי: "נחזיר לכנסת את מעמדה, נדאג לשוויון אמיתי ונאבק עבור שמירה על הדמוקרטיה המותקפת שלנו"
אביחי דלאל | 
רם שפע (צילום אלעד מלכה תומר ניוברג פלש 90)
בזמן הפלונטר הפוליטי וסימן השאלה סביב ההמלצות בגוש השינוי למתמודד שירכיב את הממשלה, מפלגת העבודה הכריזה היום (ראשון) כי חבר הכנסת ה-24, רם שפע, ישמש כיו"ר הסיעה של מפלגת העבודה בכנסת הבאה.
כזכור, בעבר שפע  היה יו"ר התאחדות הסטונדטים הארצית ולאחר מכן התפטר מתפקידו עם הצטרפותו למפלגת "חוסן לישראל" שהתמודדה תחת רשימת "כחול לבן", שפע נבחר לחבר כנסת והיה יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת.
שפע אמר לאחר המינוי: "אני נרגש ומודה מעומק ליבי למרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, על הבעת האמון. אעשה הכל כדי לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולהוביל, יחד עם חבריי וחברותיי לסיעה ויחד עם אינסוף אזרחים ואזרחיות מעורבים ואכפתיים, את השינוי שכולנו כל כך מייחלים לו. נחזיר לכנסת את מעמדה, נדאג לשוויון אמיתי ונאבק עבור שמירה על הדמוקרטיה המותקפת שלנו. בחודשים האחרונים מרב הובילה, יחד עם שותפים רבים, את מפלגת העבודה להישג אדיר, שהציב אותה מחדש ככוח מניע משמעותי במחנה השינוי. יחד עם כל מי שהצטרפו ומי שעוד יצטרפו, נמשיך בתנופה ובבניה של תנועת העבודה המתחדשת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה