חדשות

יהדות התורה במתקפה נגד מערכת המשפט, צפו:

מפלגת יהדות התורה הגיע אל בית הנשיא במסגרת סבב ההמלצות אצל הנשיא, המפלגה שנפגעה בבחירות האחרונות והסתכסכה עם נתניהו המליצה בסופו של דבר על נתניהו ויצאה למתקפה נגד מערכת המשפט "השמאל מנסה להוריד את נתניהו, זוכרים מה עשו לבגין"
עמיאל ירחי |  2
יהדות התורה אצל הנשיא (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
סבב ההמלצות אצל הנשיא נמשלך, אחרי ההצהרה הדרמטית של איילת שקד ממפלגת ימינה הגיעה תורה של מפלגת יהדות התורה להיכנס אל בית הנשיא ולתת את ההמלצה שלהם לריבלין, נציגי יהדות התורה הגיעו כעוסים אל הנשיא ותקפו את מערכת המשפט.   סגן השר מאיר פרוש אמר בפגישה עם הנשיא אחרי שהמליצו על נתניהו להרכבת הממשלה "״אני לא מאמין במערכת אכיפת החוק, השמאל מנסה להוריד את נתניהו מכיוון שהוא היחיד שיכול להקים ממשלת ימין. אנחנו עוד זוכרים מה הם עשו לבגין״ משה גפני הוסיף ואמר "מעולם בתי המשפט לא פסקו בעד היהדות, בשום נושא. את הדברים אמר בצל החלטת בג"צ בנושא הגיור, החלטה שקוממה מאוד את נציגי המפלגות החרדיות.

כזכור המפלגה נפגעה בבחירות האחרונות לטענתם בעקבות התנהלות נתניהו, אחרי שבמפלגה עשו שרירים מול נתניהו מאז ליל הבחירות במפלגה המליצו על נתניהו לראשות הממשלה, יהדות התורה מחזקת את גוש נתניהו, אחריהם נכנסו לבית נציגי מפלגת העבודה שהמליצו על נתניהו ואמרו: "נשב עם כל מי שיפסול את נתניהו, גם את הליכוד אנחנו לא פוסלים, אלא את נתניהו". בשלב הזה, 46 ממליצים לנתניהו, 32 ממליצים ללפיד ו-7 ממליצים לבנט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מערכת המשפט בהחלט מבוססת על שנאת דתיים וימנים. (ל"ת)
    ידוע 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להיזהר מהאשפה השמאלנית אלה קבוצה גדולה של נוכלים עם תקל
    להיזהר מהאשפה השמאלנ 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיזהר מהאשפה השמאלנית אלה קבוצה גדולה של נוכלים עם תקציב בלתי מוגבל של סורוס
    סגור