חדשות

כל הפרטים על השבעת הכנסת ה-24: הלו"ז המלא

חברי הכנסת התחילו להגיע למשכן ולהצטלם עם בני זוגם ולצלם את התמונה הרשמית. בהמשך יערך טקס קבלת  הנשיא ובשעה 16:00 יתחיל טקס ההשבעה בו שבסיומו תהיה התמונה הרשמית של ראשי המפלגות וסמלי המדינה
אביחי דלאל | 
השבעה בכנסת (צילום יונתן סינדל אוליבר פיטוסי פלאש 90)
אחרי יום מטלטל מבחינה פוליטית, חברי הכנסת ה-24 מגיעים היום (שלישי) למשכן לטקס ההשבעה. אז איך היום העמוס הולך להתנהל? החל משעות הבוקר, חברי הכנסת מגיעים למשכן ומקבלים ורד לדש החולצה ומצטלמים למזכרת עם בני הזוג ולאחר מכן הולכים להצטלם לתמונות הרשמיות שלהם כחברי כנסת. חברי הכנסת ממשיכים את היום המרגש שלהם.
בשעה 15:00 יחל משמר הכבוד שבו משמר הכנסת יקבל את נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ברחבה של משכן הכנסת בנוכחות חברי הכנסת והאורחים שהם הכניסו אותם, השנה בשל מגבלות הקורונה כניסת האורחים מותנית לבעלי "תו ירוק" ומוגבלת לאדם אחד בלבד לכל ח"כ. 
הנוכחים יגיעו ללשכת יושב ראש הכנסת ויחתמו ב'ספר הנשיאים', באותו הספר מברכים נשיאי המדינה את חברי הכנסת לקראת ההשבעה. לאחר טקס החתימה יתכנסו כל חברי הכנסת לאולם המליאה לטקס ההשבעה שיחל בשעה 16:00.
נשיא המדינה יפתח את הישיבה ולאחר מכן יזמין את יריב לוין, יו"ר הכנסת להצהיר אמונים. לאחר מכן, יו"ר הכנסת יקרא את הצהרת האמונים וחברי הכנסת יקומו ויענו אחד אחד "מתחייב אני".
עד לסיום טקס ההשבעה שבו יערך צילום משותף של ראשי הרשימות, לצד יו"ר הכנסת, נשיא המדינה, ראש  הממשלה ונשיאת בית המשפט  העליון אסתר חיות. כמו כן ייערכו לאחר ההשבעה ראיונות ראשונים עם חברי הכנסת הטריים והוותיקים.
צפו בהשבעת הכנסת ה-23:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה