קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דרושים - תוצאות חיפוש

מצא את המשרה שמתאימה לך
נקה הגדרותנקה הגדרות

תוצאות חיפוש
מוצגות 30-16 מתוך 50 משרות

איש קריאייטיב +

תאריך חברה אזור
05/02/2018 G-GROUP המרכז
תיאור התפקיד

לחברת G.CONVERSATION דרוש איש קריאייטיב תותח בעל יכולת גבוהה בפיתוח רעיונות וקונספטים 360 ובעל הבנה וזיקה לעולם הדיגיטל והשטח.

עבודה מעניינת ומאתגרת עם המותגים המובילים בשוק.

משרה מלאה באווירה צעירה בתל אביב.

המשרה פונה לשני המינים.

דרישות:

-          ניסיון מעל לשנתיים בתחום (קריאייטיב\קופי)

-          יצירתיות, מקוריות ופתיחות מחשבה

-          יכולת פיצוח בריפים מאתגרים

מייל לשליחת קורות חיים: dor@g-group.co.il

מעצב/ת גרפי +

תאריך חברה אזור
04/02/2018 חסוי המרכז
תיאור התפקיד

למועדון צרכנות דרוש/ה מעצב/ת גרפית תותח/ית!

למותג בצמיחה בעולם הצרכנות דרוש/ה מעצב/ת גרפי/ת מוכשר/ת שחי ונושם את עולם המדיה והפרסום

 תיאור המשרה:

             -          70% משרה במשרדי החברה בתל אביב

-          סביבת עבודה צעירה, מעניינת ומאגרת

-          עיצוב אלמנטים פרסומיים לדפוס ולדיגיטל

דרישות התפקיד:

             -          בוגר/ת אחד מבתי הספר הגבוהים לעיצוב

-         ניסיון בעבודה עם תוכנות גרפיות. שליטה מוחלטת ומלאה בכל תוכנות :Adobe  Photoshop/  Indesign / Illustratorחובה.

-          ניסיון בבניית שפה גרפית לקמפיינים

-          ניסיון בעיצוב של דפי נחיתה, באנרים ושאר חומרים שיווקיים לעולם האונליין - חובה

-          ניסיון בעיצוב חומרים לאופליין והבאה לדפוס של קבצים בפורמט רחב

-          בעל/ת יכולת להתמודד עם כמה משימות במקביל, אחראי/ת ודייקן/ית

-          בעל/ת חשיבה יצירתית, יוזמה, סקרנות ושליטה בחידושים וטרנדים בעולם הפרסום  

 יש לשלוח קורות חיים + לינק לתיק עבודות

נא לציין ציפיות שכר (פניות ללא ציפיות שכר, לא תענינה).

אחראי פרסום +

תאריך חברה אזור
30/01/2018 קופת חולים מאוחדת המרכז
תיאור התפקיד

 אחראי/ת פרסום בואו לעבוד אתנו!

במחלקת תקשורת שיווקית של קופת חולים מאוחדת מחפשים אחראית פרסום

(טוב, אפשר גם אחראי J)

 

מה זה אומר?

  • אחריות ושותפות בהובלת האסטרטגיה פרסומית: תכנון והגדרת הצרכים השיווקיים תוך פעולה ושיטות חדשות, בהתאם למדיניות הארגון והאסטרטגיה השיווקית שלו
  • הובלת פעילות הפרסום
  • הובלת פרויקטים שיווקיים במאוחדת
  • גיבוש המסרים להטמעת המותג בתוך הארגון ומחוצה לו
  • הובלת הפרסום במדיות השונות – עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, טלוויזיה – מול משרדי הפרסום
  • ניהול תהליכי הפקת כנסים וקמפיינים
  • בקרה תקציבית
  • שיתוף פעולה עם גורמים שונים בחטיבות הארגון

כפיפותניהולית ומקצועית: מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית

את מי אנחנו מחפשים?

דרישות סף:

השכלה: תואר ראשון

ניסיון:  ניסיון של שנתיים לפחות בפרסום בארגון גדול או משרד פרסום

יתרון:

  • תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום
  • סופרוויזר במשרד פרסום
  • ניסיון בתחום ה- BTL

מיומנויות:

  • יחסי אנוש מעולים
  • ראיה מערכתית רחבה
  • חשיבה יצירתית
  • יכולת לניהול משא ומתן עם ספקים
  • יכולת התנעה והובלה של פרויקטים – חוצה  ארגון
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יוזמה ופרואקטיביות
  • יכולת ניסוח מצוינת בכתב ובעל פה
  • גמישות , יוזמה ופרו-אקטיביות
  • יכולת להתמודד בסביבה דינמית ועתירת לחצים
  •   

    היקף משרה: 100% משרה,  ת"א

    יועצ/ת תקשורת +

    תאריך חברה אזור
    29/01/2018 אייקון אסטרטגיה וייעוץ תקשורת המרכז
    תיאור התפקיד

    אייקון תקשורת מחפש אותך:

    יועצת תקשורת יצירתית במיוחד

    עם ניסיון של שנתיים לפחות בייעוץ תקשורת או בעיתונות

    שתחום הבריאות והפארמה מפעיל אצלה את האונה הימנית במוח

    דרישות:

    ניסיון של שנתיים לפחות

    יכולת וורבלית מצוינת

    ניסיון בכתיבה ויישום של תכניות עבודה מורכבות

    יכולת בהנעה והובלה של תהליכים תקשורתיים.

    יכולות מוכחות בבניו מדיה ומדיה חברתית

    יתרון לניסיון בייעוץ תקשורת בתחום הבריאות

    יתרון לשליטה בשפה האנגלית

    *המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד והשימוש בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד.

    תקציבאי מדיה +

    תאריך חברה אזור
    28/01/2018 ערוץ 10 המרכז
    תיאור התפקיד

    למחלקת המדיה של ערוץ עשר דרוש/ה תקציבאי/ת מדיה

    עבודה מול חברות המדיה והפרסום, ומקסום מכירות זמני הפרסום של הערוץ.


    דרישות התפקיד:
    ...
    בוגר/ת תואר ראשון.
    אוריינטציה מכירתית, שירותיות, מוסר עבודה גבוה ונכונות להשקיע.
    דייקנות, ירידה לפרטים, וראייה מרחבית.
    משרה מלאה עם שעות נוספות לפי הצורך.
    לא דרוש ניסיון קודם (ניסיון במכירות יהווה יתרון).

    זמינות מיידית – חשוב!

     

    מנהל/ת סושיאל +

    תאריך חברה אזור
    28/01/2018 אשכנזי זלצמן המרכז
    תיאור התפקיד

    מנהל/ת סושיאל יצירתי/ת ושאפתן/ית למשרד פרסום

    חיים את עולם הסושיאל וחייבים להישאר מעודכנים בכל טרנד?

    אם יש לכם: יכולת כתיבה וניסוח, קריאטיביות, ידע ונסיון בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, ידע והבנת מערכות קידום ממומן בפייסבוק, שירותיות ויכולת תגובה מהירה ומקצועית, יכולת עבודה בצוות ואהבה לתחום.

    משרה מלאה, זמינות מיידית

    סופרווייזר +

    תאריך חברה אזור
    28/01/2018 אשכנזי זלצמן המרכז
    תיאור התפקיד

    סופרוויזר/ית מנוסה וחדור/ת מוטיבציה למשרד פרסום

    מחוברים לעולם הפרסום ובעלי יכולת מנהיגות?

    אם יש לך: נסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה במשרד פרסום, מחוייבות, אחריות, יכולת ניהול והנעת תהליכים ויחסי אנוש מצויינים.

    משרה מלאה, זמינות מיידית

    טראפיק +

    תאריך חברה אזור
    28/01/2018 לעומק התודעה המרכז
    תיאור התפקיד

    דרוש/ה טראפיק, עם שנה ניסיון במשרד פרסום:

    * ניהול סדר היום ותפעול העבודה השוטפת

    * יכולת עבודה תחת לחץ, הנעת תהליכים וביצוע העבודה, ראש גדול למציאת פתרונות

    * משרה מלאה

    * תל אביב

    מעצב דיגיטל +

    תאריך חברה אזור
    28/01/2018 לעומק התודעה המרכז
    תיאור התפקיד

    דרוש/ה מעצב/ת דיגיטל, עם שנה ניסיון במשרד פרסום:

    * ידע בסגירת באנרים למערכות ההגשה השונות

    * ידע ב- HTML

    * ידע בתוכנות: פוטושופ, אפטר אפקטס, אנימייט, אילוסטריטור

    * משרה מלאה

    * תל אביב

    מנהל מדיה חברתית +

    תאריך חברה אזור
    24/01/2018 זאפ גרופ פתח תקווה
    תיאור התפקיד

    ניהול מלא של ה- Social media  לעמודי הקבוצה

    כתיבת תוכן עם אוריינטציה דיגיטלית, חדשנות וטרנדיות

    ניהול לקוח, הבנת הצרכים והתאמת אסטרטגיה מתאימה ויצירת פעילות ברשת

    ניהול קמפיינים בפייסבוק, ניתוח ואופטימיזציה באופן שוטף והפקת תוצאות

    דרישות:

    ניסיון קודם של שנה לפחות כמנהל/ת מדיה חברתית

    ניסיון ממשרד פרסום / יח"צ  – יתרון משמעותי
    הבנה בתוכן, ראש קראטיבי וכאלו שיגרמו לדברים לקרות

    ניהול וידע בניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

    יכולת תקשורתית גבוהה וניסיון בעבודה מול לקוחות
    יוזמה, רצינות ויצירתיות- זה שם המשחק!

     

    יועצ/ת תקשורת +

    תאריך חברה אזור
    18/02/2018 קרמר דוידוביץ ג'י.סי.אס המרכז
    תיאור התפקיד

    לחברת ייעוץ תקשורת מובילה דרוש/ה יועץ תקשורת עם ניסיון של לפחות שנה ביחסי ציבור ודוברות.

    נדרש ניסיון בתחומים כלכליים, טכנולוגיה, תשתיות ואנרגיה.

     

    רק פניות מתאימות יענו.

    עורכ/ת תוכן +

    תאריך חברה אזור
    18/02/2018 קבוצת הארץ "THE MARKER" המרכז
    תיאור התפקיד

    לאתרTheMarker דרוש/ה עורכ/ת תוכן מקודם תחום נדלן במשרה מלאה, בעל/ת ידע וניסיון קודם בכתיבה ועריכה של תכנים וסוגיות בתחום הנדל"ן - בדגש על יסודיות, יצירתיות ואמינות


    עיתונאי/ת או בעלי/ות עבר עיתונאי בתחום – יתרון.

     

    התפקיד כולל:


    - ניהול שוטף של תכני המתחם לרבות דרישות לפיתוח והתווית תכנית

    תוכן.

    - כתיבה עצמאית ועריכה של כתבות, כתיבה של חומרים שיווקיים ומיקרו קופי לאתר בהתאם לצרכי האתר והלקוחות

    - עריכת תכנים וקריאייטיב 

    - ניהול ספקי תוכן

    - בניית גאנט עבודה שנתי בתחום הנדל"ן לקבוצת אתרי הארץ דהמרקר גאנט הפעילות יכלול פילוח, תכנון ומיקוד של פרויקטים לאורך השנה, יצירה והידוק הקשר עם חברות נדל"ן ונותני שירותים עוטפים בתחום.

    - הפקת תכנים עוטפים ומילוי הפעילויות - הפקת תכנים טקסטואליים באופן שוטף עבור זירות הנדל"ן השונות שבאתר.

    - גיוס כתבים מומחים בתחום בעת הצורך

    - גיוס כותבי בלוגים וטורים מקצועיים 

    - עריכת תכנים נכנסים, עריכת מדורים וערוצים, עריכת הבלוגים וטורי -האורח

    הנחיית ראיונות ופאנלים באולפן וידאו בתחום הנדל"ן

    - כתיבת תסריטים, שאלונים וביצוע ראיונות למצלמה ומאחוריה



    יש לשלוח קורות חיים + ציפיות שכר למייל yaniv.ben@themarker.com

    תקציבאי/ת +

    תאריך חברה אזור
    18/02/2018 OPEN המרכז
    תיאור התפקיד

    מחפשים תקציבאי/ת עם חיוך גדול שרוצה לנהל תקציבי פרסום ולהוביל תהליכי מיתוג בארץ ובעולם!

    ניסיון בניהול לקוחות - יתרון

    קורות חיים ל-

    nofarh@open.co.il

    מנהל פרויקטים דיגיטליים +

    תאריך חברה אזור
    18/02/2018 יהושע TBWA המרכז
    תיאור התפקיד

    למשרד הפרסום יהושע\TBWAדרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים דיגיטליים!
    אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים עם היכרות מעמיקה ותשוקה אמיתית לעולמות הדיגיטל והפרסום.



    דרישות התפקיד

    • תואר ראשון רלוונטי - חובה.
    • ניסיון של שנתיים לפחות בהפקה והוצאה לפועל של אתרים ואפליקציות – יתרון!
    • ניסיון בניהול והעלאה של קמפיינים דיגיטליים - חובה.
    • עבודה בסביבת פיתוח UI ו- UX -  יתרון. 
    • ניסיון כתקציבאי דיגיטל במשרדי פרסום - יתרון.


    תנאים מעולים למתאימים – אל תפספסו!
    המשרה פונה לכל המינים.

    תקציבאי/ת +

    תאריך חברה אזור
    18/02/2018 סער פרומרקט המרכז
    תיאור התפקיד
    דרושים תקציבאים ועוזרי הפקה עם ניסיון לחברת הפקות גדולה ומובילה

    לפרומרקט, אחת מהחברות הגדולות והוותיקות בתחום האירועים, קידום מכירות, כנסים ושיווק דרושים תקציבאים, מפיקים ועוזרי הפקה שרוצים

    להתפתח וללמוד מהטובים ביותר.

    אם אתם רוצים לעבוד על פרויקטים מאתגרים וייחודיים, עם אנשים מעולים, מול הלקוחות הגדולים במשק ובסביבה צעירה ודינאמית- הצטרפו אלינו!

    אנו מחפשים לצרף למשפחת פרומרקט - תקציבאים, עוזרי הפקה ומפיקים עם ניסיון רלוונטי אשר ישתלבו במחלקות השונות בחברה.

     

    דרישות:

    ניסיון כתקציבאי/מפיק/מנהל אירועים או כל ניסיון רלוונטי אחר- חובה

    אסרטיביות, אנרגיות חיוביות ונכונות לעבודה קשה

    יכולת ביצוע מספר משימות במקביל

    יכולת לעבוד בצוות

    אהבה ותשוקה לתחום

    חושבים שאתם מתאימים?

    איזור למעסיק

    הכי נקראות

    יום שבוע חודש
    אין מאמרים להצגה

    הרשמה לניוזלטרים

    עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
    הרשם
    הרשמתך עברה בהצלחה

    דרושים עובדים:
    אנחנו בטח לא פראיירים

    בחנו את עצמכם - מהו המספר הגבוה ביותר של שנים בהם החזקתם במקום עבודה אחד? ובכן, במידה ואתם שייכים לדור ה-Y, כלומר, נולדתם לאחר שנת 1980, כנראה שהמספר יהיה נמוך מאוד, אפילו פחות משנה. למה זה קורה ומה יהיה עם דור ה- Z?

    ילידי שנות השמונים, אנו שמחים לעדכן אתכם שעד כה מסתמן שאתם דיי מפונקים. בכל זאת עברתם בחייכם את מהפכת התקשורת הגדולה ביותר עד כה, הוריכם ממש אוטוטו יוצאים לפנסיה וברזומה שלהם ותק אדיר במקום עבודה שהחלו אחרי הצבא, אך אתם כנראה כבר לא זוכרים היכן עבדתם לפני 4 שנים.

    למה? פשוט כי הבנתם את השוק

    מה שמייחד אתכם, כן אנו רואים זאת כייחודיות, זו הראייה הגלובלית שלכם וההבנה שיש לכם הרבה יותר מה לתת, הרבה יותר מה להציע לשוק שגם כן ממשיך ודורש. אתם, שגדלתם אצל הסבתא בזמן שהוריכם עבדו קשה, הבנתם שהעתיד שלכם לא יהיה כזה, הבנתם שאתם - עובדים בשביל לחיות ואפילו לחיות טוב.

    אתם בוחרים את העבודות שאתם רוצים, את המוזיקה שאתם רוצים, מרגישים בנוח לקום ולמחות, מצייצים, לא מפחדים ממודעות דרושים, מנהלים את הזמן ובטח שלא מפחדים מהמילה אבטלה. ושלא נשכח שאתם יודעים ליהנות ולחיות בלי דאגות, למרות שאתם כבר בני 30+, לא נשואים ובלי דירה, אתם יוצאים, מבלים ודורשים את המגיע לכם.

    מחקרים שונים שנעשו בעולם מראים כי מהפכת הטלפונים החכמים והנגישות שנוצרה בעקבות כך, היא ששינתה את תמונת הדרושים בעולם, היא שגרמה לדור ה- Y להתעורר ולהבין שכבר לא קמים ומחפשים עבודה, ההפך הוא הנכון, מתיישבים ומחפשים עבודה והסיסמא פשוטה: מה שלא שם, לא קיים.

    השינויים בשוק העבודה

    מודעות הדרושים הן כבר לא כמו שהיו בעבר, הכל און ליין, הכל מהבית, קורות החיים כבר ממזמן לא מודפסים ולהתלבש לראיון עבודה, זה גם בגדר המלצה, הרי הכל ברשת, הכל מצולם, האח הגדול מכיר אתכם ומי שהיה צריך להשתנות הם דווקא חברות הגיוס ובעלי העסקים אשר צריכים לצור סביבת עבודה המתאימה לתנאים החדשים. חשוב לציין שרשימת הדרישות לתפקידים עלתה בהתאמה אך עדיין מנהלי משאבי אנוש רבים ממליצים לבצע שינויים פנים ארגוניים על מנת לקבל את העובד הטוב ביותר לטווח הארוך ביותר. כל למשל במודעות דרושים בפרסום שבאתר אייס ניתן לראות את שם החברה, האזור, התיאור, הדרישות, שעות העבודה וזאת בשילוב מילת תיאור שיווקית על מקום העבודה.

    סיגלית, מנהלת משאבי אנוש, מפרסמת מודעות דרושים בשיווק ומספרת כי בעבר המודעות היו קצרות וקולעות, עם תיאור התפקיד והדרישות. היום צריך לפרט, לשלוח מבחנים במייל ולשווק את המשרה לפרטי פרטים.

    מה מחכה לנו בעתיד?

    עם קצב ההתפתחות הטכנולוגית, יכול להיות שבעתיד שכולנו נמצא את עצמו בבית כשרובוטים עושים בשבילנו את העבודה… אבל אם נהיה ריאלים, כנראה שגם הדור הבא ימשיך להתפנק ולדרוש שכר גבוה ותנאים טובים אל מול התמורה הגבוהה אותה הוא מספק.

    אל תשכחו להציץ במגוון משרות שיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ המחכות לכם כאן במדור דרושים, בחינם.