משפט

זוועה: הרעיל למוות חתולים - "כי אשתי סובלת מזה"

בית משפט השלום בירושלים קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את יהודה ביטון, תושב בית שמש, לאחר שהרעיל למוות בעלי חיים בסביבת מגוריו. בכתב האישום נכתב: "הנאשם ידע  כי מדובר ברעל קטלני שיגרום למותם של חתולים"

מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום vecteezy,shutterstock)
לאחר שהרעיל למוות בעלי לחיים שנכחו בסביבת מגוריו, יהודה ביטון תושב בית שמש, הורשע היום (חמישי) בעקבות החלטת בית המשפט השלום שקיבלה את עמדת הפרקליטות.
על פי הטיעונים המצוינים בכתב האישום, הנאשם, מדביר לשעבר, פיזר בסמוך לביתו פיתיונות לבעלי חיים אליהם הכניס רעל מסוג "דורסן" לשם הרחקת חתולים מקרבת ביתו. ריכוז הרעל בו השתמש הנאשם היה גבוה מאוד, ודי היה בטיפה אחת ממנו כדי להמית חיה, ואף לגרום למוות של אדם.
התנהלותו המצוינת, גרמה למותם של חתולי הרחוב המשוטטים והן של חיות המחמד של השכנים. על פי טענת בית המשפט, ביטון גרם למותם של לפחות שישה חתולים. בעקבות כתב האישום, טען הנאשם יהודה ביטון, כי ביקש להרחיק חתול אחד מקרבת ביתו והניח פיתיון אחד שהכיל כמות מינורית של חומר מסוג דורסן שהוכנסה לקופסת טונה שנאכלה על ידי החתול, וכי כתוצאה ממעשיו לא הומתו בעלי החיים האחרים.
בכתב האישום, צוין כי בשלב מאוחר יותר, הנאשם הודה בחקירתו במשטרה כי הניח קופסת טונה אחת ובה רעל מסוג דורסן. בכתב האישום, צוטטו דבריו של הנאשם: "אני מודה שעשיתי את זה חד פעמי, שמתי קופסא טונה עם חומר זרחני כי אשתי נדבקת מפרעוש החתול וזה מציק לה, עשיתי את זה חד פעמי, תשכחו מזה, שמתי רבע כוס, עשיתי את זה כי אשתי סובלת מזה".
פרקליטות מחוז ירושלים טענה כי הנאשם התעלל בבעלי החיים, התאכזר אליהם וגרם להם לסבל חמור בכוונה. לאחר ניהול דיוני הוכחות, הורשע ביטון בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום; איסור התעללות, היזק לבעלי חיים ומעשה פזיזות ורשלנות ברעל. בכתב האישום נכתב: "הנאשם ידע כי מדובר ברעל קטלני שיגרום למותם של חתולים, קיווה שכמה שיותר חתולים יאכלו מן הקופסה וימותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פושע אכזרי
    הדר 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פושע . מקווה שיקבל את העונש הראוי
    סגור