משפט

הורשעה הנאשמת בתאונת הפגע וברח של רפאל אדנה ז''ל

בית המשפט לתעבורה הרשיע היום (שני), את קרול פסלר בת ה-80, מנתניה, בגין הפקרה לאחר תאונת דרכים שבה נהרג הילד רפאל אדנה ז''ל
מערכת ice | 
מחאת "צדק לרפאל" (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מטעם הפרקליטות נמסר: "מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד שגיא שגב, מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי בחודש מאי 2023, נהגה פסלר בשדרות בן גוריון בנתניה ופגעה באדנה ז"ל, אשר חצה את הכביש באותה עת, שלא במעבר חציה, יחד עם סבו".
כתוצאה מהתאונה נפגע אדנה ז"ל באורח קשה ומותו נקבע לאחר מספר ימים בבית החולים. הבוקר, לאחר שפסלר הודתה בכל עובדות כתב האישום, הרשיע אותה השופט פרי בעבירת הפקרה אחרי פגיעה. 
 
הודעה על הרשעתה של הנאשמת נמסרה למשפחתו של המנוח בידי עו"ד הדר כץ, דוברת מחוז מרכז אגף דוברות הסברה ותקשורת משרד המשפטים.
כזכור, רפאל אדנה בן ה-4 טייל עם סבו ואחיו בשדרות בן גוריון שבנתניה, ביוני שעבר. אדנה תועד במצלמות שבאזור נפגע בצורה קשה מרכב חולף, כארבעה ימים הוא מת מפצעיו.
המשטרה עצרה יום למחרת את החשודות באירוע: אם ובת החשודות שנמלטו ממקום האירוע. עוד עלה מהמקרה, שפסלר ניסתה לשבש ראיות, כשניסו השתיים לקחת את הרכב למוסך מיד לאחר המקרה המצער. מממצאי החקירה עלה כי בתה של פסלר, היידי פסלר, לא שהתה ברכב בזמן התאונה.
משפחת אדנה יצאה למאבק נגד ההחלטה להעמיד לדין את פסלר על עבירת הפקרה ולא הריגה, לאחר שבפרקליטות סברו כי התאונה הייתה בלתי נמנעת. המשפחה גם זעמה על ההחלטה שלא להעמיד לדין את בתה של הנאשמת שלטענתה הייתה איתה ברכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה