משפט

סיימון לבייב הגיש תביעת ענק: האקסית תשלם לו מיליון שקל?

סיימון לבייב, הגיש תביעת ענק על סך של מיליון שקל נגד האקסית שלו, קייט קונלין, על סך של מיליון שקל, זאת לאחר שלטענתו היא ובן הזוג שלה מטרידים אותו ואף ניסו לסחוט אותו: "לקחו את טוב ליבי בתור חולשה. זה יהיה משפט ג׳וני דפ והמבר הארד הישראלים"
מערכת ice |  3
סיימון לבייב (צילום מסך רשת 13)
סיימון לבייב, הידוע כ"נוכל הטינדר", זאת אחרי הסדרה ששודרה עליו ב"נטפליקס", הגיש תביעת ענק על סך של מיליון שקל נגד האקסית שלו, קטרינה קוריאקין, שמכנה את עצמה קייט קונלין.
לבייב מסר כי הוא החליט להפסיק לשתוק לאחר כל השקרים, ההכפשות, ההטרדות  והאשמות לכאורה, שהיא לטענתו המשיכה במשך שנתיים לאחר שנפרדו להפיץ עליו, להטריד אותו  ולנסות לסחוט אותו, יחד עם בן זוגה עלי רשיד, הטרדות שנמשכות לטענתו של לבייב עד יום זה.
 
עורך דין גיל בר זהר, שמייצג את סיימון לבייב בתביעה נגד קונלין, אומר כי "לא ייתכן שבחורה ניצלה את מרשי והתעללה בו ובכספו במשך שנה וחצי. מרשי היה קורבן של התעללות נפשית ורגשית וניצול הלב הטוב שלו, לאחר שצינור הכסף שמר לבייב הזרים לקונלין הופסק היא החלה במסע הכפשות מתוכנן ומתוזמן אשר בשיאו הציבה מארבים מתוכננים בשביל תאוות פירסום, וניסיון להתפרסם על גבו של מר לבייב". 
סיימון לבייב אומר בתגובה: "לקחו את טוב ליבי בתור חולשה, אבל הם טעו בענק, ושיחקו בזנב של האריה. עכשיו שיתמודדו. זה יהיה משפט ג׳וני דפ והמבר הארד הישראלים. מפאת כבודה בחרתי שלא לעשות זאת בעבר, ולספר בתקשורת ולעולם עם איזו מפלצת התמודדתי, למרות השקרים והאשמות. אבל לאחר השקרים החדשים הגיע הזמן לתגובה, ולא ייתכן שכל בחורה שתבוא ותספר סיפור רק בגלל המגדר שלה יאמינו לה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ווו
    חח 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הנוכלות שלו ?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לו, נמאס מכל הרמאיות האלו
    אבי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מכל הרמאיות האלו כל הכבוד לו, מכיר אותה והיא ניסתה לעשות לאקסים שלה אותה הדבר, בחורה חולנית
    סגור
  • לעשות את זה דווקא לו..??
    מאיר 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואוו בחוצפתה עוד ניסתה לעבוד עליו. בחור הגון ותמים כל כך. מקווה שהוא התעשת ותפס בזמן את הרמאויות שלה. זה די קשוח עבורו. אני מקווה שלהבא הוא יפסיק להיות תמים כל כך בקשריו עם בנות המין היפה. די לניצול ולנוכלויות. כולנו בעד סיימון
    סגור